Hakutulokset

  1. M

    .

    Puhtaan negan tein aamulla eli nyt kierto vaan todella sekaisin edelleen pillereiden jäljiltä kun näin sekaisin kierrot nyt vaikka alkuun oli tasasen 28 kierrot.
  2. M

    .

    Päivitystä vielä tällekin puolelle, nyt menossa kp 29/28, en oo uskaltanut testiä kuitenkaan tehdä eli en tiedä nyt miks tää kierto sit venyy kun viime kierto oli vaan 25 Nyt jänskäilen sittenkin vielä siis joulukuulle vaikka "talletteluja" ei ollu kun pari, eikä mitään varmoja päiviä, mutta...
  3. M

    Haaveena vauva 2020

    @Amore- Sain miehen vielä illalla puhumaan ja meillä on siis kaksi Allergia lasta joista toinen ei nukkunut ensimmäisen vuoden aikana ollenkaan ja osittain pelkää sitä että sama toistuisi mutta sanoi myös etteikai pahemmaksi voi edes mennä. Tästä huolimatta vauvakuume on kamala, mutta täytyy nyt...
  4. M

    Haaveena vauva 2020

    Pikaisesti omaa päivitystä tänne, mulle voi vaihtaa ya 9-11/19 vaikka tässä nyt onkin menty taktiikalla tulee jos tulee, mutta alko niin vituttamaan toi mies kun ei nyt otakaan asiaan yhtäkkiä mitään kantaa ja joulukuukin ois nyt tullut hälle liian äkkiä. Ja tästä syystä töihinkin ilmoitan että...
  5. M

    Haaveena vauva 2020

    Masu90 / 29v / kolmas / ya 02/19 Ehkäisy jätettiin pois 12/18 ajatuksella kolmas saa tulla. Edelliset lapset 07/11 ja 04/13 Voisin myös tulla tälle puolelle jo, vaikka nyt vasta kp 10 menossa ja ovulaatio kipujen ja tiputtelun mukaan ois nyt, mutta kivut on nyt tosi voimakkaat niin ettei...
  6. M

    .

    Kiitos tsempeistä kaikille Hei tuli mieleen toi mun poikkeuksellisen lyhyt kierto, voisko kiertoa lyhentää se että oon ollut 2viikkoa kovassa flunssassa ja iloinen oon kyllä ettei tässä kierrossa tärpäänyt kun olen joutunut ab kuurilla olemaan ja kipulääkkeitä syömään. Tää kierto mennään nyt...
  7. M

    .

    Vuoto alko tänään täälläkin. kp26, en ymmärrä kun yleinsä niin kellon tarkka 28pv.. Mutta caprilonit jouduin jo alottaa, jäätävä vuoto alko ihan puskista. Huomenna siis kp2
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Zatsuma ootko testannu jo uudestaan?
  9. M

    .

    @Wintersun mun vuodot kuulostaa pitkälle samanlaisilta kun sulla. Esikoinen 2011 syntynyt ja sitten ollu välissä raskautta, pilleriä, kierukkaa koska mikään pilleri eikä kierukka tunnu hormonien takia käyvän mulle ja nyt kolmatta kun alettiin haaveilemaan niin pillerit lopetin 12/2018 ja viime...
  10. M

    .

    Pahoittelut uusista kierroista. Onnea plussanneille. On: En tikuttanut ovista tässä kierrossa ollenkaan ja yritin muutenkin olla tulkitsematta kaikkia oireita niin oviksen aikoihinkin kuin nytten loppukierrostakin, mutta flo mukaan ovis ois ollut 19.2. Ja eilen illasta asti saanu juosta vähän...
  11. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä olen kanssa näkevinäni jotain hentoista viivaa sun rtestissä, kannattaa kokeilla jonkun toisen merkin testillä uusiks.
  12. M

    Kolmannen yrittäjät ✨❤️

    Onnea plussasta ❤️ On: Lopetin pillerit joulukuussa ja nyt toisen vuodon oltua olivat ne Super runsaat jonka takia aika gynelle kuukauden päästä tarkistamaan tilanne. Runsaat kuukautiset voivat kuulemma johtua myös siitä että pillereiden jälkeen ovulaatiota ei vielä ole ollut joka voi kuulemma...
  13. M

    Kolmannen yrittäjät ✨❤️

    Toivottavasti tämäkin aktivoituisi vielä. Täällä myös kolmosen mahdollisuudesta puhuttu, aijemmat lapset 7/11 & 4/13. Pillerit jätin pois joulukuussa ja nyt saa tulla jos on tullakseen, vielä en ala ovista tikuttamaan, saa mennä ainakin tää kierto vielä ilman tikutusta. Nyt kp 4/28
  14. M

    .

    @Wintersun tänään 6.2 kp 1/28, yk 1
  15. M

    .

    Öö. En yhtään muista missä palstalla sillon olin, yhdessä heinäkuisen ryhmässä fb ssä olen edelleen mutta mitä kautta sinne päädyin en muista.
  16. M

    .

    Täällä ilmoittautuu myös yksi kuumeilija. Aikaisemmin lapset 07/11 & 04/13 ja nyt kolmatta kuumeillaan. Lopetin pillerit 12/18 ja 9.1. Oli ensimmäiset menkat mutta ovista en oo tässä kierrossa alkanut tikuttamaan vielä ja nyt jännätään ku kierron pituudesta ei oo minkään laista tietoa ehkäisyn...
  17. M

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Hei voisin samantien tehdä pienen kyselyn: Kuinkamoni olisi halukas että facebookkiin perustettaisiin ryhmä itestä siellä on ainakin helpompi tutustua ihmisiin kun kirjotetaan omalla nimellä ja tapaamisia vois kans järjestää. En oo kerenny vielä paljon muitten juttuja lukemaan mutta että jos...
  18. M

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Voisin ilmottautua vihdoin myös tänne huhtikuisiin. :) ja listaan voi lisäillä: LA 15.4 masu-90 / 22 / 2. / NKL Olen -90, mies -89, esikoinen 07/2011 ja asustellaan vantaalla.
  19. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Fiinaliina Kiitos :heart: Esikoinen 07/2011 ja ekat menkat tuli vast neinäkuussa ja sitäennen oli tärpänny jo mutta tuli varhanen keskenmeno, eli menkkojen alettua tärppäs heti km:n jälkeen. Esikoisen tärppikiertoa edeltävässä sain myös varhaisen keskenmenon että kai se tarraantuu sen jälkeen...
  20. M

    Kuvia plussatesteistä

    Aijaa.com - 10703970 Tässä näkee viivan vahvistumisen, testit tehty 10.-13.8 Tänään digiin siis toi "raskaana 2-3"

Yhteistyössä