Hakutulokset

  1. N

    pv:n pisteet

    Siis kuinka ne pisteet laskettiin? Montako pistettä voin syödä päivän aikana? montako lisä pistettä tuli täys imetyksestä?
  2. N

    Maitoallergiasta vielä

    Niin millä te imettävät äidit korvaatte sen maidon jos siis olette maidottomalla dietillä . syöttekö kalkkitabletteja vai mitä..?? Itsellä olisi tarkoitus aloittaa maidoton dietti.. mutta syön tosi paljon jugurtteja viilejä ja piimää.. mut eikö jotain jugurtteja ollut soijapohjaisia vai...
  3. N

    vauvan limaisuus

    Voiko vauvan limaisuus johtua jostain allergiasta.. vai voiko olla limainen ku koko ajan pulauttelee niin nenään ja muuhuun jää sit "maitoa". ja ku nukkuu niin tuntuu et krohina vaan käy.. välillä pitää oikeen mennä kuunteleen et kuorsaako vauva vai mitä tekee.. vauva aivastelee muutaman kerran...
  4. N

    onko kukaan tullut raskaaksi

    hei, onko kukaan täällä tullut raskaaksi täysimetyksen aikana? mistä huomasitte raskauden jos kuukautisia ei ollut vielä tullut? ja jos hedelmöittynyt munasolu tuleekin pois, tuleeko se verenä vaikka tosiaan kuukautiset ei ole alkaneet? kiitti vastauksista
  5. N

    maaliskuussa 05 syntyneitä

    Meidän tyttö on syntynyt pääsiäisen aikaan 28.3.Löytyiskö muita saman ikäsiä?Olen 32 vuotias.Toinen tyttö on pian 2 vuotias.Asutaan Loviisassa. :xmas: Hauskaa Joulua kaikille.
  6. N

    miten voi olla näin vaikeeta? (vajaa 2v nukuttamisesta)

    Heippa. Oli pakko tulla vähän purkamaan mieltä, kun on niin väsy olo tähän hommaan.. Sain just tytön (1v10kk) päikkäreille tunnin nukutussession jälkeen. Tyttö on ollu aina, vauvasta asti, aika huono nukahtaja, mutta nyt on mennyt jo jonkin aikaa niin, että nukahtaminen vaan kestää ja kestää ja...
  7. N

    Marja ja hedelmä piirakoiden ohjeita

    MUMMON MUSTIKKAPIIRAKKA Tarvitset: POHJA: 3 dl Maitoa 1 dl Sokeria 1 Muna 1 pussi Kuivahiivaa n. 10 dl Vehnäjauhoja 1 rkl Kardemummaa 1 tl suolaa 100 g Margariinia TÄYTE: 1 l mustikoita ( osa voi olla myös vadelmia) 2 dl Sokeria 1 dl Vettä 2 rkl Perunajauhoja VOITELUUN: Muna...
  8. N

    jonathan

    moni täällä on kehunut jonathanin haalareita. mulle vaatemerkkinä ihan vieras. mitä hintaluokkaa ja saako mistä vaan esim. supermarketeista?
  9. N

    Aurinkosuoja

    Mitä aurinkosuojaa olette käyttäneet 1-2v lapsilla? Onko kellään kokemuksia apteekista saatavasta Louis Widmerin aurinkosuojasta lapsille? Poika 1v 7kk on päivisin pph:n kanssa ulkosalla jopa neljäkin tuntia, aamupäivällä pari tuntia ja iltapäivästä samoin ja mietin että riittääkö pelkkä...
  10. N

    KAJAANISTA YSTÄVIÄ.

    Etsin ystävää,ulkoiluun,kahvitteluun jne.Minulla on pikkumies 1v4kk hänkin kaipaa leikkikaveria.Odottajat,kuumeilijat kaikki käy. Toivottavasti löytäisimme uusia ystäviä :)
  11. N

    Mitä lahjaksi 3 v ja 1 v pojille??

    Serkkuni lapset täyttävät kohta vuosia ja lahjat olisi hakusessa. Aina yhtä vaikeaa, kun itsellä on tyttö. Eli mitä ostaa pienille pojille? Ja rahatkin on sen verran vähissä, että mielellään saisi maksaa yhteensä alle 15 euroa, pienet paketit siis vain. Auttakaa, ystävät. \|O
  12. N

    Minkä ikäisenä...

    Minkä ikäisenä ns. "kuuluisi" tai minkä ikäisenä lapsenne ovat alkaneet itse pyyhkiä pyllyn? Entä pestä hampaat itse?
  13. N

    05

    Hei! Täällä olis kotkasta 23 -vuotias naimisissa oleva nainen. Esikoisemme laskettuaika on 31.1.05 ja kovasti kaipaisin juttuseuraa. postia saa laittaa osoitteeseen:hiljaista@suomi24.fi

Yhteistyössä