Hakutulokset

  1. H

    Eteläpohjanmaan Odottajat

    Jee, lisää väkiä:) Mulle saa laittaa Heiverö, kolmas tulossa ja laskettu aika 26.4
  2. H

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Mulle sais lasketun ajan laittaa 26.4 :)
  3. H

    Eteläpohjanmaan Odottajat

    ei kun tytön ovat syntyneet 2009 ja 2011:D
  4. H

    Eteläpohjanmaan Odottajat

    No minäpä voisin ilmoittautua. Laskettu aika 26.4.2013 ja kolmatta odotan.Olen 27 vuotias. Tytöt ovat syntyneet 2009 ja 2012. Itse en ihan Seinäjoen keskustassa asu enkä edes kovin lähellä...mutta Seinäjokea tämä kuitenkin on:D Heiverö 8+4
  5. H

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Eikä....puolet tekstistä hävisi tuosta ekasta viestistäni jossa olin suoraan nimimerkeille kirjoittanut....AAAARGH Joka tapauksessa kaikille ikäviä uutisia saaneille voimaa ja haleja :hug: Pahoittelen myös tätä typeryyttäni kun ei onnistu edes kirjoittaminen yhteen viestiin:/
  6. H

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Eli Heiverö 27 vuotta 2 lasta ennestään ja synnytyssairaala SeKs
  7. H

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    No niin, plussa pärähti jo pari viikkoa sitten mutta nyt käyty ensimmäistä kertaa neuvolassa ja tohdin ruveta jo raskauteen uskomaan kun ultrassa pienokaisen sydämen sykkivän näin. Eli mahtuisko joukkoon tämä tyttönen joka on 27 vuotias, kahden tytön äiti ja kolmannen lapsosen laskettu aika...
  8. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    No niin,anteeksi taas kun ei oo kuulunut, mutta olen nyt ollut kipeänä toista viikkoa:snotty: voimat loppu kun on ollut niin kaikenmoosta. Mutta mutta.....Kiitos hirveesti rohkasevista testin teko puheista. Tänään sen sitten uskalsin äsken tuolta kaapista ottaa ja tehdä; tulos oli tummat kaksi...
  9. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Oi kun on plussatuulia täällä ollut:heart: Onnea kaikille plussanneille. Tervetuloa uusille myös. Niin,en ole vielä testiä ostanut....olisiko aihetta???:$ Pelko persuuksissa jos ei plussa pärähdäkään vaan vika on mun kropassa.
  10. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Hei taas. Kierto sen kuin pitenee eli täti ei ole tullut käymään. Mutta en ole uskaltanut vielä ostaa testiä.Eilen tuntui 80%varmuudella että menkat tulisi mutta ei ne tulleetkaan.Ainut outo juttu on nivusten pakotus??!! No joo,ja nyt on pikku flunssakin iskenyt kurkkua kolottelee. Miten...
  11. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Ja kirjoitusvirheitä pahoittelen. Sen siitä saa kun nopeasti kirjoittaa hallitsematta kymmensormijärjestelmää:ashamed:
  12. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Whaaaaat??!! Ei tätiä tänäänkään:) Koskahan tohtis ruveta toiveita herättelemään? Täällä on ollut puhetta tuosta että mitä sukupuolta toivoisi vauvan olevan. No mulle ei ole väliä,kumpi vain on ihana oli sitten tyttö tai poika tai vaikka molemmat:D Itsellä kun on nuo kaksi tyttöä niin...
  13. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Hei pitkästä aikaa:) Pahoittelen negan saaneille ja toivon plussatuulia seuraavaan kiertoon.Onnittelen myös plussanneita. Mulla ei vielä ole menkat alkaneet joten jnnittäviä hetkiä taas. En osaa oikein itsekäänanalysoida tuntemuksia joten jätän analysoinnin ja toiveikkain mielin toivon ettei se...
  14. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    No niin,menkat kun ovat loppu niin plussatuulia toivon tälle kierrolle. Toivon niin että jokainen täällä jännäävä plussaisi pian. Mutta onneksi ei tarvitse raskautumista miettiä kokoaikaa, on meinaan kiirettä 3 ja 1 vuotiaden kanssa:D
  15. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Ambrosia85 itsekin ihmettelen tuota kierron pituutta??!! Ennen ollut kuin kello tarkka kierto päivälleen. Ja rytinällä alkoivat nämä menkat. Tosin oli se outo välivuoto viikko sitten: / Ota ja tiedä aina tätä naisen kroppaa.
  16. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Niin päättyi tämä kierto kuukautisiin tänään. Ehkä seuraavassa kierrossa jotakin tapahtuu. Sydän toivoa täynnä:)
  17. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    ok,tämä kun on uutta mulle :laugh: vaikka kaksi muksua jo maailmassa:)
  18. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Moi pitkästä aikaa. Ollut kipeää sakkia meillä vähän kaikki ja siksi hiljaiseloa. Hmmm...mitä mieltä ootte siitä että verta aavistus valkovuodossa? Kuukautisia siis ei vielä tuloillaan ja raskaustestin tein varmuuden vuoksi ja oli nega. Tiedä mitä ajatella.
  19. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Hmmm...Missä vaiheessa te jotka olette aikaisemmin jo lapsosia saaneet niin koska olette huomanneet oireilua? Etenkin pahoinvointia?
  20. H

    Miks mä oon niin kärtty? :(

    Uskon että olet lapsillesi juuri se oikea ja maailman paras Äiti.Jotkut vain ovat pitkähermoisempia kuin toiset. Parhaiten pärjäät itsesi kanssa kun olet sellainen kuin olet,ja annat itsellesi anteeksi. Entäpä jos vain itse pidät itseäsi hermoheikkona? Mulla on myös lyhyt pinna,enkä myöskään...

Yhteistyössä