Hakutulokset

1. V

Äitejä Hollolasta

Täällä 28-vuotias kohta kahden lapsen äiti kaipailisi seuraa muista äideistä niin hiekkalaatikon reunalle, kahvittelemaan kuin liikkumaankin. Esikoinen täyttää ensi kuussa 4v ja pikkukakkosen la on parin viikon päästä.
  2. V

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Jospa minäkin pitkän ajan jälkeen päivittelisin olojani.. Ensimmäisen neuvola käynnin sain varatuksi, mikä olisi 18.3.. Viikkoja tuolloin 9+1. Puhelimessa neuvolan täti sanoi lasketun ajan olevan 21.10. mutta omien laskujeni mukaan se olisi 20.10. kun kerran viimiset kuukautiset on alkanu 13.1...
  3. V

Vauva Haaveissa 2013 -pinosta plussanneet

Eikö kukaan ole täällä keskustelemassa...? Olisi mukava saada tänne enemmänkin keskustelua aikaiseksi. Itselläni ei juurikaan ole ollut energiaa viime päivinä käydä lukemassa saati kirjoittamassa sivuille. Sen verran pitkä ja rankka työputki takana.. Tulkaahan siis tännekin jutustelemaan :D
  4. V

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Jokohan minäkin uskaltaisin liittyä seuraanne.. Aikasemmin tällä viikolla tuli testiin plussa ja jos oikein laskin niin nyt olis 4+0 :heart: Meillä tämä tulokas olisi toinen lapsi. Kauan olen tästä pienestä haaveillut ja nyt ei oikein tahdo uskoa koko asiaa :). Oireita ei nyt vielä mitenkään...
  5. V

Nuvaring ja raskaaksi?

Mulla on ollu nuvaring käytössä useita vuosia. Esikoista yrittäessä jätin renkaan pois käytöstä tammikuussa ja maaliskuussa tein positiivisen raskaustestin. Nyt toinen lapsi haaveissa. Nuvaring jäi joulukuussa pois käytöstä ja pari päivää sitten tein positiivisen raskaustestin :). Yritystä ei...
  6. V

Vauva Haaveissa 2013

Tein tänään uuden testin ja tällä kertaa näyttöön tuli ihan selvä plussa :heart: Kaipa sitä vois jo pikku hiljaa alkaa vaan uskoa siihen että tuolla mahassa kasvaa pieni ihme :) Jos ensi viikolla soittelis sitten neuvolaan... Missä vaiheessa muuten olette aikoneet kertoa suvulla ja ystäville...
  7. V

Vauva Haaveissa 2013

Kiitos vaan onnitteluista kaikille :D Todella epätodellinen olo. En ole pystynyt heittämään testiä roskiin vaan aina välillä pitää sitä käydä kurkkimassa :p Testailen varmaan uudestaan maanantaina. jen_ni Mulla on ollu painon tunnetta ja nippailuja alavatsalla, nännit on kosketusarat ja...
  8. V

Vauva Haaveissa 2013

En sitten malttanut olla testaamatta :p Tein apteekin raskaustestin ja selvä haamu sieltä näyttöön tuli :heart: En voi uskoa tätä todeksi! Varovaisella mielellä kuitenkin tässä vielä täytyy olla kun ei ole kuin dpo10 menossa. Varmasti tulee tehtyä testi vielä myöhemmin kunhan päivät tästä vielä...
  9. V

Vauva Haaveissa 2013

Testi käyty ostamassa... :p Nyt pähkäilen malttaisinko aamuun vai testaisinko jo illalla :confused: En taida pystyä odottamaan kun kerran on testi kotona....
  10. V

Vauva Haaveissa 2013

Onnea sinnuli ja pecanpie !! :D Rupesin tuossa eilen pähkäilemään pienessä mielessäni, että josko se viime viikonloppuinen tuhru vuoto olisikin ollut kiinnittymisvuotoa.. :confused: Päivien mukaan se olisi hyvinkin voinut olla. Eikös se kiinnittyminen tapahdu noin 5-7vrk ovulaation jälkeen...
  11. V

Vauva Haaveissa 2013

Onnea Helleka :D
  12. V

Vauva Haaveissa 2013

Fossiili Paljon onnea plussasta :) Alexandra89 Tervetuloa mukaan! Helleka ?? Joko testailit?? Itselläni nyt kp 22/28. Perjantaina alkoi tulla tummaa tuhrua pöksyihin.. Samaa oli viime kierrossakin joten olen jo asennoitunut siihen että viikon päästä täti kurvaa kylään.. : /
  13. V

Vauva Haaveissa 2013

Onnea Maana-mamma plussasta :D ja onnea Slallulle uudesta työpaikasta :D. Minä myös suosittelisin miss_piggy juttelemaan työnantajan kanssa ja sopimaan ettei tarvitsisi tehdä yövuoroa. Tiedän itse vuorotyötä tekevänä tuon krapulaisen olon, mikä välillä tulee valvotun yön jälkeen. Itse en ole...
  14. V

Vauva Haaveissa 2013

Slallu, pinkkihevonen itsekin uskoisin oireiden olleen ovikseen liittyviä. Noiden lisäksi nännit ovat olleet kovin arat... Mutta mutta.. tais tää kierto mennä meillä pipariks :(. Aikasemmin tällä viikolla mulla alkoi siis olla flunssan oireita ja eilen sitten pamahti yli 39 kuumetta. Nyt kuume...
  15. V

Vauva Haaveissa 2013

Piitu_83, voi surku :( Voimia uuteen kiertoon. Kaislanen jännitän jo nyt sun puolesta :p. Mahtava kärsivällisyys jos sinne asti jaksat :) pinkkihevonen toivottavasti talletus tuottaa tulosta :) Itselläni ollut nyt sellaisia ihme nippailuja alavatsalla. Välillä kun lähtee liikkeelle esim...
  16. V

Vauva Haaveissa 2013

Onnea Piitu_83 :) Joko Maana_mamma testailit? Toivotaan parasta.. ;) ON: Täällä menossa kp 10/28 ja kuinkas ollakaan, flunssa tekee näköjään tuloaan :(. Ihmeellisesti kyllä on pelkästää kurkku kipeenä, kolmatta päivää. Muutenkin väsyttää aikas paljon. Tosin väsymys voi johtua siitä, että...
  17. V

Vauva Haaveissa 2013

Meilläkään ei ole sen kummemmin mitään erityistä strategiaa. Omien laskujen mukaan ovis osui ensi viikon lauantain tienoilla että eiköhän peitot heilu aika ahkeraan ensi viikon, varsinkin loppuviikosta ;). Meille ei niin ole vauvan sukupuolella väliä. Esikoinen on poika, joten olishan se tyttö...
  18. V

Vauva Haaveissa 2013

Onnea fever :) On aina niin ihanaa lukea näitä plussauutisia :) Täällä täti on poistunut tämän kertaiselta vierailultaan ja saadaan yritys kunnolla käyntiin ;). Täällä on jonkin verran ollut keskustelua erilaisista tavoista yrittää raskautua mutta kyselisin vielä, että miten te muut olette...
  19. V

Vauva Haaveissa 2013

Kiitos Slallu :) Onnea miss_piggy :) Mäkin olen täällä pyöritellyt mielessäni noita raha-asioita ja laskeskellut äitiyspäivärahan mahdollista määrää. Takana nyt pari vuotta opiskelua ja nyt olen taas takaisin työelämässä. Meillä yhtenä syynä siihen, että yritys alkoi vasta nyt oli se että...
  20. V

Vauva Haaveissa 2013

Nyt alkoi meilläkin yrittäminen, vihdoin ja viimein :). Saanen siis liittyä teidän muiden yrittäjien seuraan. Eli Slallu voit lisätä minut listaan kun seuraavan kerran päivittelet sitä.. vema...27v..1/28...01/13...yk1...2. Tänään siis alkanut aamuyöstä menkat, joita jo viikon verran odottelin...

Yhteistyössä