Hakutulokset

  1. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Huomenta mammat! Melkoinen yö ja aamu tässä takana, kahdet vaatteet meni yön aikana pissaan, pissat tuli vaipan sivusta läpi, sekä mun että vauvan sänkyyn asti ja kaikki lakanat vaihtoon... Äsken imetyksen jälkeen törähti kakat läpi, sitä tuli myös imetystyynylle. Lähdin vaihtamaan vaippaa ja...
  2. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Julki-imetys ei haittaa mua pätkääkään, mutta itse olen niin estynyt etten pysty. Noh ehkä nahka tästä paksuuntuu ajan mittaan. Osastollakin ujostutti, jos kätilö tuli kierrokselle kesken kaiken. Voisin kyllä imettää läheisten ystävien läsnäollessa, olenhan itsekin nähnyt heidän imettävän...
  3. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    [/I]Sone kyseli selkävaivoista. Mulla on myös selkä kipeä, tuntuu välillä vauvaa nostellessa tosi kipeältä, vaikka yritän ergonomiaan kiinnittää huomiota. Kävellessä varsinkin tuntuu ikävältä. Johtuu varmaan siitä kun keskivartalolla ei ole "korsettia" synnytyksen jälkeen, koska vatsalihakset on...
  4. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Mahtavaa, taas paljon lisää vauvautuneita! Paljon onnea kaikille vauvan syliin saaneille :heart: :flower: Hikeä tyrkkää täälläkin päässä. Välillä palelee ja välillä hikoiluttaa, siis etenkin öisin lämmöt vaihtelee miten sattuu. Nukkumaan mennessä hytisyttää ja vähän ajan päästä meinaa...
  5. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea vauvautuneille! Pian ollaan kaikki jakauduttu päästäänkin sinne salaiseen ryhmään niin voi vähän tarkemmin kertoa synnytyksestä jne :). Mulle voisi päivittää tarkemmat tiedot lapsesta, eli syntymäpäivä 10.3. tarkka paino 3570, päänymppä 34cm. Löllöistä joo täälläkin riittää...
  6. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Meillä on 9-vuotias sekarotuinen, joka on jo ikänsä puolesta rauhallinen ja muutoinkin luonteeltaan kaikkia rakastava tapaus (sekoituksessa on collieta ja kultaistanoutajaa). Lapsen kasvaessa haasteeksi voi tulla luiden / lelujen vienti koiran suusta, koska niitä on puolustanut aina ärhäkästi...
  7. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Palstailukatkokselle on hyvä syy, rv 40 + 3 syntyi neiti 3.5kg ja 50cm. Tänään päästiin sairaalasta kotiin. Synnytyskertomusta tulee sitten salaiselle osastolle :).
  8. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nuskalle älyttömästi tsemppiä! Toivottavasti pääset pian tositoimiin. Varmasti mahdotonta yrittää levätä / nukuskella ja ottaa mukamas rennosti. Kunpa tilanne ei pitkittyisi! Nippatäti uskomattoman törkeää touhua :mad:. Tuollaistahan se tuppaa olemaan opiskelijataloissa, että kaikki...
  9. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Paljon onnea vauvautuneille! :flower: Eilinen shoppailureissu ei tuottanut kuin pari vaisua harkkasupparia ja that´s it. Löysin kirpppiseltä itselleni ihanan, liki uudenveroisen Hello Kitty t-paidan ja nyt pitäisi päästä mahasta eroon että paita menisi päälle! Alun pitäen lähdin etsimään...
  10. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Sheivaus tuottaa päänvaivaa täälläkin. En ihan rehottaen haluaisi synnärille lähteä. Yritin peilin, saksien ja partahöylän kanssa askarrella toissapäivänä alakerran parissa, mutta se ehtii 2-3 päivässä räjähtää uudestaan ja vauvahan ei aio tulla laisinkaan :mad:. Oon luonnostani brunetti ja...
  11. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Täällähän on jakauduttu taas urakalla! Onnea kaikille pikku kääröt jo saaneille! :flower: :flower: Sone tuttu juttu, multa kysellään päivittäin vieläkö oon yhtenä kappaleena. Yliajalle näyttää menevän, joten selitän kait seuraavat 2 viikkoa että "ei vieläkään mitään merkkejä synnytyksen...
  12. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Vyöhyketerapia "käynnistyksestä" tuota pottuvarpaan kohtaa myös minun mammajoogan vetäjä sanoi synnytystä laukaisevaksi. Kuulemma ei saa siitä hieroa joogan loppurentoutuksessa jos on ennenaikaisuuden riskiä. Taidanpa etsiä sen pisteen ja hangata oikein huolella ;). Marionetti samoja...
  13. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    CandeLight hyi sua, kerta kaikkiaan pitäisi kieltää tuollaisten kuvien postaus, kun täällä porukka kärsii jättiläismahojen kanssa hermot piukalla mutta maha ei vaan vaihdu tuollaiseen suloisuuteen :kieh:. Onnea vielä :heart:. Leon maha on hyvin samannäköinen kuin mun, laskeutunut on ihan...
  14. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Posteljooni aivan mahtava saavutus, onneksi olkoon! Oot kyllä todellinen supermama kun suoriuduit palaveriinkin noin nopsaan! Pepposelle ja Bingolle paljon onnea vaaveista! :flower: Miehen odotus Aika ohi mennyt koko homma, kiitos työkiireiden :(. Hän ei tilanteelle mitään voi, mutta mua...
  15. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Sahilla tosiaan teräksinen kohdunkaula! Noh sulla on kuitenkin laskettuun aikaan vielä enemmän matkaa kuin minulla, jolla tasan vko ja edelleen 2cm jäljellä... Kunpa vauva älyäisi kääntyä vielä oikein päin! Varmasti huolestuttaa ja hermostuttaa :(. Mulla ei supistele yhtään, eilen oli ehkä 2...
  16. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Kiitos rakkaat masukollegat! Mulla on myös yöt tuollaisia mitä Pikku M kirjoitti. Veskiin 1-2h välein hirveän ähinän ja kampeamisen saattelemana joten eipä ole kumma kun rikkonaisten öiden jälkeen alkaa olla väsynyt ja epätoivoinen olo päivisin. Yöllisessä kusirallissa ei oo mitään järkeä...
  17. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Särölle tsemppiä! Todellakin kuulostaa lupaavalta, eiköhän ole menoa nyt :). Mamikolle onnittelut nopsasti tulleesta kääröstä :flower:. Miten kauan muut vauvautuneet olette kärvistelleet suppareiden kanssa kotona? Mua ekakertalaisena mietityttää juuri se, että suhaisin liian aikaisin...
  18. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Hirmuisesti onnea kaikille vauvautuneille! :heart: Täällä on kyllä joukkojakaantuminen käynnissä vaikkei olla vielä maaliskuussa, kateellinen oon! Pääsin lääkäriin ja sain diagnoosiksi palleakivun, joka on kuulemma loppuraskauden vaivaa eikä ole vakavaa eikä tarvitse olla huolissaan. Huh...
  19. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Sone toivotaan että supistelu lakkaa rikä synnytys käynnisty just nyt! Tai jos käynnistyy, niin oksutauti ei iske sinuun. Kauhea kombo olisi :(. Täällä kans valvotaan oudon rintakivun takia. Alkoi illalla, ei mitään hajua mitä on tai mistä johtuisi, ihan kuin joku olisi rintojen alta lyönyt...
  20. Niittyvilla

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Uskomatonta, joka aamu kun avaan palstan niin aina joku on jo synnyttänyt! Täällä ei mitään merkkejä synnytyksen lähestymisestä, vaikka mulla on laskettuun aikaan enää 1,5 viikkoa! Liitoskipuja vaan edelleen, ei mitään uusia "lupaavia" kolotuksia ;). Onnea Pihlaja78! :flower...

Yhteistyössä