Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    MrsRock. Mulla alkoi tuo menkkamainen jomottelu joku pari päivää ennen kunnon supisteluja. Toivotaan, että ne sinunkin tapauksessa ennakoisivat synnytystä. :) Tsemppiä! Tsemppiä myös muille yhdessä koossa kärvistejöille! Mä inhoon näitä jälkisupistuksia! >:( Vielä ollaan poikain...
  2. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Meitin baby syntyi 26.11. 23:16. Pituutta pikkumiehellä 51cm ja painoa 3440g. <3
  3. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea peikko86 ja malendra! Täällä on tullut säännöllisiä supistuksia useamman tunnin, joten lähtö alkaa olla lähellä! Hitaasti, mutta varmasti tulloo. :) MY ja ViKa 39+3
  4. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Yhdessä koossa täälläkin vielä ollaan.. Supistuksia ei oo näkynyt viikkoon. Ja rantaunut myös huolestunut olo. Ei oikein osaa edes selittää, mutta jotenkin pelokas olo. En kipua pelkää, vaan et jos muuten sattuu jotakin. Ensiviikon ajan olisi vielä esikoiselle hoitajia synnytyksen...
  5. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Kyllähän tuo hieman siltä kuulostaa, että olis niin kuin baby on the way Neljättä Odottava. :wave: Lykkyä pyttyyn kovasti! Ja onnea jälleen vauvautuneille!! :heart: Täällä ollaan jo neljättä päivää pidemmällä raskaudessa, kuin mitä esikoisesta. Lauantaina supisteli tosi paljon ihan...
  6. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Neljättä odottava, mun yks tuttu jupisi äskettäin samaa muutama päivä ennen synnytystä .. Kyllähän ne toki täyttyi maidolla het synnytyksen jälkeen. Mutta kovin kyllä hänkin asiaa ihmetteli. :D Täällä on tänään tullut tosi tiheään harkkasupistuksia, inhottavan tuntuista, kun tulee usein...
  7. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea vauvautuneille ja Alicalle tsemppiä sectioon!
  8. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    HUomenta! Raskausarpia tullut hieman vatsaan ja reisiin, mut minuu ei haittaa. Pääsin närästyksestä eroon, kun lääkäristä annettiin kunnon lääkkeet, ihanaa! Nyt jaksaa vielä hetken olla paksuna. :) Kokoarvio oli 2400g, joten tosi pikkuruinen poika pitäisi olla tulossa. 100g oli esikoinen...
  9. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Onnea kovasti vauvautuneille! :flower: On jotenkin tosi hämmentävää, että ollaan näin loppusuoralla. Marraskuu, nyt jo. :O Täällä kärsitään myös kuumista aalloista, närästyksestä(, joka vain pahenee), menkkamaisista kivuista ja ärtyneisyydestä. Ensviikolla olisi viimeinen lääkäri ja...
  10. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Onnea Bosch! :heart: Minua kans mietityttää tuo perhedynamiikan muutos, kun perheeseen tulee neljäs ihmisjäsen. Esikko on nyt 1v9kk, eikä oikein tosiaan ymmärrä vauvan tuloa. Just ja just, et ehkä vauva on masussa, mutta ei varmasti, että se on myös oikeasti tulossa pois sieltä. :D...
  11. M

    Kotiäiti ja jokin pieni tulonlähde???

    Oletko ajatellut lainkaan avustamista? Henkilökohtaiselle avustajalle löytyy kanssa aika paljon töitä.. Monet tarvivat apua juurikin 2-3h päivässä.
  12. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Oi, "meidän" ensimmäinen vauva! :,) Hurjasti onnea Piiu87! :)
  13. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Heip. Suojista. Apteekista saa myös sängynsuojia. Viimeksi kun olen ostanut ne isot suojat olivat jotain 2€ tietämillä. Itselläni lapsivesi edelliskerralla meni/tuli sohvalle, mut ei ne määrät mitään hillittömiä olleet, ehkä jotain 0,5-1dl kerralla. En ole kuullut, että sitä...
  14. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Kiitokset Wc Ankalle uudesta pinosta! Onpa kurjaa suhtautumista muutamien raskauksiin. :/ Ei sais raskaana olevia kiusata idioottimaisilla kommenteilla. Itse huomaan, että pinna on tosi lyhyt muutenkin, ja sitten jos kuulee yhtään mitään arvostelua mistää, niin räjähdys on valmis. Mummot...
  15. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    Pakko poksua 30+0!!! Ei enää montaa viikkoa töitä, eikä myöskään kauaa, että monet saavat pienokaisensa syliin. :)
  16. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    -miimuska- , minä meen kanssasi samoissa lukemissa ja tässä lyhyessä varressa ne kilot tosiaan kanssa tuntuvat. Viime raskaudessa tuli 20kg ja eiköhän samaan päästä tälläkin kertaa. Mukavaa viikonloppua arvon naiset! :flower:
  17. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    MrsRock, Meillä on kaksi hihallista toppapussukkaa, toinen kokoa 56cm ja toinen 56/62cm. Edelleen sitä mieltä, että kesä ja talvivauvoille pitäisi olla pakkauksessa oma kokonsa, talvivauvat kun "hukkuvat" tuohon 70cm äp-pukuun. "MY" ja ViKa 27+5
  18. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    Morjens! Kiitoksia taas uudesta pinosta Wc Ankalle! :) Kylläpä tämä aika rientää, jotkut on jo kohta jäämässä äitiyslomalle. Itsellä taitaa olla 7 viikkoa töitä jäljellä. Ja monet on päässeet jo uusille kymmenille! Ja toukokuun odottajille on jo oma ketju, ihan käsittämätöntä! =) (.)...
  19. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Heips! Kelan äp rahoista, mä hain viimeksi juurikin työttömänä ollessa sen edellisen työsuhteen ajalta. Muistaakseni se puolivuotta piti vain saada täyteen 1,5 tai 2 vuoden aikana ennen äitiyslomalle jäämistä. Vähän oli säätämistä, kun oli kaksi työnantajaa joilta piti saada palkkatodistukset...
  20. M

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Hei! Toppapuvusta. Löysin tällä viikolla LappiKids liikkeestä ihanan toppapussukan kokoa 56-62cm, siis jaloista pussi, mutta hihat löytyy ja mikä parasta, se ei ole sininen! Mutta asiasta ihan noin muuten, väittäisin, että suurimmalle osalle tämän ketjun vauvoista se äippäpakkauksen puku...

Yhteistyössä