Hakutulokset

  1. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Moi! Olen taustaillut pidemmän aikaa, koska raskaus oli helppo eikä tuntunut olevan juurikaan kirjoiteltavaa. Olen kyllä seurannut palstaa ja saanut vertaistukea joinakin synkkinä hetkinä. Olen samaa mieltä kuin Tea, että jokainen on tärkeä enkä pidä ikään kuin ihmisten "jaottelusta"...
  2. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    Hei kaikille! Täälläkin yksi pitkään hiljaiseloa viettänyt maalisvauvaa odottava. Nyt täytyy yrittää aktivoitua palstailun suhteen. Olen siis lukenut aktiivisesti kyllä, mutta kirjoittamiselle ei tunnu muka löytyvän aikaa ja paikkaa. Np-ultrassa oli kaikki hyvin. LA siirtyi ja on nyt...
  3. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Heippa kaikille! Oireista: Pääasiassa olen melko oireeton. Muutaman kerran on ollut illalla hieman etova olo, mutta ei mitenkään paha. Ja liittyy siihen, että ruokaväli on ollut liian pitkä. Tissejä ajoittain ikään kuin pistelee, nännit normaalit. Pari kertaa sohvalta noustessa repäisykipuja...
  4. K

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Ultra:Ihanaa, että muutamat pääsevät jo ultraan ja hyviä uutisiakin on tullut siltä saralta. Itseä pelottaa np-ultra ihan sairaasti, sillä esikoisella oli niskaturvotusta 3mm ja jouduttiin istukkanäyte ottamaan. Onneksi kaikki oli ok ja ihana terve lapsi saatiin, mutta kyllä tulosten odottelu...
  5. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Heippa! Mulla tää kirjottelu jää nyt kesän ajan aika harvaksi, sillä kokoajan ollaan liikenteessä eikä pääse nettiin joka paikassa. Mutta yritän käydä kyllä kertoilemassa kuulumisia. Aika oireettomia tuntuu monella vielä raskaudet olevan. Se on tietysti ihan ymmärrettävää, viikkoja ei...
  6. K

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Hei kaikille! Täällä myös eräs juuri plussannut. LA lienee 14.3. tässä vaiheessa. Meillä on ennestään poika 2v. Synnäristä ei vielä varmuutta, vahvistelen sitä myöh. Seurailin jo tuolla kuumeilupuolella pikkukakkosten kuumeilupinoa, ja tarttuihan se plussapuhuri minuunkin. :) En siis...
  7. K

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Heippa! Täällä myös eräs juuri plussannut. LA lienee 14.3. tässä vaiheessa. Meillä on ennestään poika 2v. Synnäristä ei vielä varmuutta, vahvistelen sitä myöh. Edellinen raskaus oli todella helppo. Toivottavasti tämäkin. Aika näyttää... Palaan asiaan, kun pääsen koneelle kirjoittamaan...

Yhteistyössä