Hakutulokset

1. H

Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

Samunäiti, tahtoisin kerhoon. En millään jaksa puhelimella selata, et miten siihen hakeudutaan. Kertoiskohan joku kiltti?
  2. H

Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

Taruolento, meillä on tuota samaa meininkiä palauttelua ja syömistä vuorotellen. Joka väliin vielä aina isot, pahanhajuiset kakat ja paljon pieruja... itkua, raivoa jne. mutta myös helpompiakin päiviä. Sinun tyttö on syntyny päivää ennen mun, paljonko nyt painoi?
  3. H

**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Samuelinäiti, haluaisin mukaan jatkokeskustelijoihin :) pääsiskö vielä? Tyttö 31.8. 3585g ja 50cm rv41+3
  4. H

Rakas pikku kisuni (kuulostaa välillä kissanpennulta) syntyi 31.8. paino 3585g pituus 50cm, rv 41+3. Synnytys oli pitkä ja raskas toimenpidesynnytys, kaukana luomusta, josta haaveilin. Nyt minua katsoo silmiin tuuheamustatukkainen, tummasilmäinen ihana tyttö. Lähdemme tästä kauppaan siteitä...
  5. H

Sydämellisesti Onnea kaikille pikkuisen saaneille :heart: Taasen kiitoksia synnytyskertomuksista!!! Tuntuu, että on oppinut niistä hyvin paljon. Kertomukselle ja Eijukille voimia itselliseen vauvansaantiin! Täällä poks, poks poksahtelee aina vaan uudet viikot, eli 41 tänään!!! Viime...
  6. H

Mulla tuli se rv 40 tänään täyteen, että POKS vaan!!!
  7. H

Onnittelut pikku ihanuuksista! Ummetukseen mulla auttaa porkkanoiden syöminen. Muutama päivässä :) Kesäporkkanat on hyvän makuisiakin. Kokeilkaa ihmeessä, joita vaivaa! Väsyttää ja turhauttaa. Illalla ja yöllä oli tosi omituisia supisteluja. Tuntui, että maha räjähtää. Et taida vauva...
  8. H

Sydämelliset Onnittelut Samunäidille tätäkin kautta! Kaipailinkin jo tietoja synnytyksestäsi. Tuntui ihanalle lukea kokemuksestasi. Sinulla on mennyt kaikki hyvin ja onnellisesti :). Mahtavaa, että imetyskin on lähtenyt käyntiin leikkauksen jälkeen. Haituliina ja Takku 39+4
  9. H

Emilien, itku pääsi kertomustasi lukiessa. Hurjaa ja ihanaa. Onnittelut! Luin kertomuksesi monta tuntia sitten. Se jäi mieleen kiertelemään. Uusiäipälle onnea matkaan!!! Oletkohan jo matkalla sairaalaan? Pumppa, jospa se yön aikana käynnityisi kunnolla :) Pidän peukkuja! Haituliina ja...
  10. H

Onnittelut vauveleista!!! ja Kiitoksia synnytystarinoista! Onnea Samuelinäidille huomiseen! Surusilmät, kyllä pissaaminen on välistä just tuollaista, että on kova hätä, eikä sitten tule juuri mitään. Melko usein pitää käydä kokeilemassa. Sitten, kun tulee isoa liikettä virtsarakkoa kohti...
  11. H

Herttaliini, sulla on sama la kuin mulla :)
  12. H

Onpa sulla Pumppa rankka tilanne siellä, voimia!!!
  13. H

Surusilmät, mulla kans kuola valuu aina kun nukahdan, ihan sama yöllä tai päivällä. Mulla on pieni pyyhe aina joko tyynyllä tai tyynyn vieressä, jolloin siihen voi pyyhkiä poskensa, tai vetäistä se märän tyynyn ja posken väliin. En oo aiemmin elämässäni ollut kuolaaja. Ihme oire tuokin :) Ja...
  14. H

Sateeton päivä, tuntuupa kivalta :) luckygirl, kiva kuulla, että muutkin kunnostavat kotiaan tässä elämäntilanteessa. Onko pikkuasukkaasi reagoinut koviin ääniin, tai kuuluuko teillä kovaa meteliä? Minä olisin tyytyväinen, jos saataisiin ikkunat ja ovet edes paikoilleen ja suihku käyttöön...
  15. H

Sydämelliset Onnittelut kaikille pienensä saaneille!!! On jännittävää lukea vauvauutisia ja synnytyskertomuksia :) Kiitoksia niistä!!! Peloista puheen ollen, kyllä pelottaa se, että käy huonosti. Yritän sulkea sellaiset ajatukset pois mielestä, mutta vaikeaa se on. Yhä enemmän on tunne, että...
  16. H

Lämpöisiä onnitteluja vauvansa saaneille :) Kaikille muille jaksamisia!!! Autokiinnostuksista.. tässä perheessä on kans ko. urheilua harrastava mies. Hän itse kilpailee. Nettiautosurffailu ym. aiheeseen liittyvä on tuttua... Just soitti kamunsa Jyväskylästä Neste Rallista, että missä viivyt...
  17. H

Onnittelut vauvoista Eka2 ja Sekopo! Kiitti Jenny sulle pinosta! Täällä raskaus täysiaikainen, poks 37+0!!! Parina iltana on ollut kivuliaita supistuksia. Tänään neuvolassa kaikki hyvin. Vauvan pää ei enää liiku, ja tuntemus alaosastossa on erilainen kuin aiemmin. Kävellessä tuntuu vähän...
  18. H

{Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

Onneksi olkoon Mammako!!! Hienon kokoinen tyttö :) Emilien tuo sinun tilanteesi on kurjan raskas :( Koeta jaksaa!!! Onko sinulla läheisiä ystäviä, joihin tukeutua? Iiva, pitää jättää tuo autolla ajo muille nyt loppuajaksi, jos mahdollista. Kivuista, missä tuntuvat häpyliitoskivut? Onko...
  19. H

Väsymys. Mulla samaa kuin Iivalla, että tuntuu kuin ois humalassa useinkin. Autollaajo tuntuu huteralta ja olenkin ollut usein läheltäpiti tilanteissa viimeaikoina. On teillä Iiva kyllä kuuma öisin.. Onko teillä tuuletinta? Märkä kylmä pyyhe voi kans auttaa, jos on oikein tuskallista. Sitten...
  20. H

Onnea matkaan synnytttäjät!!! Jännä ajatella, että joillakin on tosi kyseessä siellä :) Uusäippä78 kyllä varmaan on närästystä ne yskimiset ja yökkäilyt. Hyvä, kun vinkkailit sellaista. Ajattelin ensin, että ne vois liittyä ohimenevään flunssaan, mutta ei sitten kuitenkaan. Puhuin asiasta...

Yhteistyössä