Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    naapurin tyttö mä näin kyllä haalean vaaleaa punaväriä! Tosi epäselvästi mutta kuitenkin..
  2. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    :D ai vitsit repesin :D no niinpä! :D
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    suski90 sehän toimi :D kunnollista kuvaa en saanu otettua.. mut omaan silmään näytti kyllä enemmän joltain... Koskakohan tuolla apteekin omalla kannattaisi testata uudestaan? Mahdollisesti olis ovis ollut reilu viikko sitten.. Ehkä lähemmäs viikon päästä vasta? Kun tuli 2n testin paketti...
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    :D no pitääpä kokeilla :)
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Heipä hei!! Kertokaas näättekö tuossa mitään, roskiin jo kerran heitin mutta sieltä se vielä huuteli kattomaan :D silmät kierossa aikani siinä tiiraillen toiveikkaana olin jotain näkevinäni, vaan oliko pelkkää toiveajattelua.. Apteekin oma testinä ja kierrosta ei hajuakaan...
  6. M

    hämeenlinnasta?

    Helou helou :wave:
  7. M

    hämeenlinnasta?

    :wave:
  8. M

    hämeenlinnasta?

    Mulle voi laittaa yksityisviestiä, jos ystävää joku on vailla, olen siis tuo aloittaja :) myös lähialueilta! :)
  9. M

    Tota... mitenkäs teillä on mennyt nää vauvantekoon liittyvät kysymykset ja vastaukset lasten kanssa?

    Voi vitsit... Onneks mulla on vaan tyttöjä :D Anteeksi, en osaa auttaa. Välillä on vaikea olla äiti, kun pitäisi olla niin hirveän fiksu..
  10. M

    Se oli nopeaa ja helppoa

    Mäkin söin tänään kaupan kolmarin, paketissa vielä luki että "uusi parempi maku" tms, mutta ei se kyllä mitään herkkua ollut :$
  11. M

    Analyysi mummoista :D

    Tuo on muuten ihan totta :D Oma mummoni on juurikin tuota valittaja -osastoa, on hänelläkin toki "hyviä" päiviä :D
  12. M

    HuOmenta !!

    Huomenta! Täällä herätty jo puoli 4 hyvin poikkeuksellisesti, uni vaan katosi jonnekin, ärsyttävää kyllä kun väsyttäisi.. Mutta aurinko porottaa jo niin ihanasti ettei kauaa jaksa ärsytellä :) Hieno päivä vissiin tulossa!

Yhteistyössä