Hakutulokset

  1. H

    Äitiystäviä Helsingistä? :)

    Hei! Tässäkin nyt 35-vuotias juuri Helsinkiin muuttanut uusioperhe johon kuuluu miehen lisäksi minun kolme lasta (10-;12-ja 14-v) ja miehen kolme lasta (4-;7-ja 8-v) ja yhteisellä lapsella olisi laskettu aika 20.01.13 :-) asumme Tapulikaupunkissa jos kiinnostuit niin minut löytää...
  2. H

    veriseulonta - posittiivinen tulos :-(

    viime viikon perjantaina tuli käyty istukkanäytteessä ja tänään, keskiviikkona soitin tyhmänä sikiötutkimuskeskukseen ja sanoin että en jaksa odottaa ja kokeilen kepillä jäätä josko tulokset olisivat valmiina ja näin siinä kävi että poika olisi tulossa ja hän sai puhtaat paperit :-) Nyt sitä...
  3. H

    Lähtisitkö Ärrä yrittäjäksi?

    en suosittelee. kokemusta on varsinkin pks-alueella. Aluksi tykkäsin mutta rautakirja osaa olla aika v-mäinen vaikka sanovatkin että tuevat kauppiasta. Ei tukea, ei neuvoja , ei opastusta - ainoastaan turhia lupauksia. myyntiä vuodessa on noin 1,5 milj. € ja kauppias saa rautakirjalta laskettua...
  4. H

    veriseulonta - posittiivinen tulos :-(

    Tuli sit tänään huolestuttava puhelinsoitto jossa epäillään että sikiöllä on suhteen 1:110 down-oireyhtymä. Perjantaina lisätutkimuksiin ja sit kahden viikon odotus :-( Tää on yhtä helvettiä :-( Onko muilla kokemuksia? Mulla nyt rv 11+2. Aina sitä ajattelee pahinta mutta tietysti...
  5. H

    Uusperheiden äidit, missä ootte?

    Moi! Meilläkin täällä on uusperhe. Itse olen 35 ja nykyinen kumppani 36. Erosin viime vuonna ja tapasin nykyisen avomieheni viime vuoden lopulla. Minulla on edellisestä avioliitosta 10-ja 12-vuotiaat pojat ja 14-vuotias tyttö ja nykyisellä miehelläni on myös kolme lasta iältään 4-;6-ja...
  6. H

    Lastenne nimet?

    meiltä löytyy: Rebecca Charlotte Ronny Casper Rasmus Christopher ja uudelle tulokkaalle on nimet valmiina: Reelica Camilla Roope Christian
  7. H

    Toukokuussa 2012 plussanneita?

    Minä tein posittiivisen testin 13.5.2012 vaikka kuukautisten piti alkaa vasta 18.5.2012. En vaan jaksannut odottaa. Tämä on minulle jo neljäs raskaus ja laskettu aika on 20.01.2012. Eli nyt on alkoi rv 11. Edellisesta raskaudesta on jo 10 vuotta ja tää tuntuu kun olisin ensimmäistä kerta...

Yhteistyössä