Hakutulokset

  1. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Neiti-81 Ei oo ollu mitään verenvuotoa, toinen on kyllä viellä masussa edelleen mut ollu 3viikkoa kasvamatta ja ilman sykettä :( mukana kulkee koko raskausajan ellei sit "pilkkoudu" ja häviä pikkuhiljaan. Se tuntuukin pahalta kun niin yllätyksenä tuli kun tosiaan ei mitään verenvuotoa ym... sit...
  2. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Helmiäiset / 2. & 3.lapsi (KAKSOSET) / Kät/H Meillä la muuttui 2.ultrassa 7.2 ja enää meille ei ole tulossa kuin 2.lapsi Heimoi kaikille pitkästäaikaa! Meillä tosiaan oli viime torstaina toinen ultra jossa ilmeni toisen sikiön sykkeen puuttuvuus, toisella taas kaikki oli vallan mainiosti...
  3. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Nyt aukes mulle ainakin =) AIVAN MAHTAVA :heart: JO!!!
  4. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Ei näkynyt mulla ainakaan, tai siis en saa auki kuvaa :| harmi, kun itselläkin alkanu ainakin pieni turvotus alavatsassa, olis ollu kiva nähä miten muilla =)
  5. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Marlin Täälläkin toivotaan että kaikki olisi siellä hyvin :hug: Mulla kanssa ollut aika pahaolo mutta onneksi ei oo vessaan tarvinnu lähtee, lähellä on kyllä ollut. Hurjastuttaa kovast kun kätilö ultran jälkeen sanoi että kaksosia odottavalla voi olla "tuplavaivat" ... toivottavasti ei :D...
  6. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Kiitos paljon ja Onnittelut kaikille meiltä myös :heart: Rekisteröidyin juuri ja vähän hakusessa tämä käyttäminen mutta opiskellaan ahkerasti niin eiköhän kohta suju=)
  7. H

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    2.2.2013/Helmiäiset/toinen raskaus (kaksosia odotellaan)/Kät/H

Yhteistyössä