Hakutulokset

  1. J

    Ainu ja Kaksplus.fi kysyy: Minkälaisissa tilanteissa olet käyttänyt Ainu Medela Swing -rintapumppua?

    Minä pumppasin maitoa pois, lääkkeen oton jälkeen. Lääkäri suositteli, että pumppaisin lääkkeen oton jälkeen ennen seuraavaa imetystä "lääkkeellisen maidon pois". Näin tein ja pumppu oli siihenkin tarkoitukseen tosi kätevä. Nyt olen muutamia kertoja pumpannut maitoa pakkaseen hätävaraksi...
  2. J

    Ainu ja Kaksplus.fi kysyy: Millä tavalla Ainu Medela Swing -rintapumpun käyttäminen on vaikuttanut arkeesi?

    Meillä tyttö ei ole suostunut syömään tuttipulloista sitten ensimmäisen kerran jälkeen. En ole ollut erossa tytöstä 5-10 minuuttia pidempää aikaa. Pumpun käyttö olisi jäänyt vähälle, ilman minulla ilmaantunutta kohtutulehdusta. Nyt se on ollut tosi tarpeen ja paljon olen sitä käyttänyt...
  3. J

    Ainu Medela Swing testaajien esittely

    Moskova Minun lapset eivät myöskään ole syöneet tutia saatika sitten tosiaan pullosta. Nyt, kun olen kerran syöttänyt tytölle maitoa pullosta niin se meni hyvin ja tyttö kelpuutti heti pullon. :) Toivonkin, että syötöt onnistuisivat myös jatkossa. Juurikin siksi, että pääsisi käymään...
  4. J

    Kaksplus.fi & Ainu kysyy: Miten rintapumpun käyttöönotto on sujunut?

    Hyvin on sujunut. Ei ole ollut mitään ongelmia pumpun kanssa. Helppo ja mukava käyttää. :)
  5. J

    Ainu Medela Swing rintapumppu testissä

    Hyvin maito maistui medelan pullosta. Kaikki meni mitä olin lypsänytkin. :) Täytyy nyt vain aktiivisesti alkaa antamaan lypsettyä maitoa välillä pullosta, jotta tyttö söisi sekä pullosta että rinnasta.
  6. J

    Ainu Medela Swing testaajien esittely

    Hei! Olen kolmekymppinen neljän lapsen äiti. Nuorin lapsistani on syntynyt 1.6, joten tyttö on kohta kuukauden ikäinen. Tyttö on ollut täysimetyksellä, eikä ole vielä kertaakaan saanut maitoa pullosta. Jännittää kuinka tyttö pullon hyväksyy. Kukaan vanhemmista lapsistani, kun ei ole...
  7. J

    Ainu Medela Swing rintapumppu testissä

    Pumppua testailtu ensimmäisiä kertoja myös täällä! :wave: Pumppu oli helppo koota ja käyttää. Käyttöohjeet luin pariin otteeseen, jotta varmasti pumpun käyttö sujui oikein. :D Olen käyttänyt vain käsikäyttöisiä pumppuja. Swing oli todellakin käyttäjä ystävällisempi ja lypsäminen ei...

Yhteistyössä