Hakutulokset

1. S

Kutistujat 2012/ 04.heinäkuuta/ viikko 1

Naistenvaivat ja jotain +2kg lähtötilanteeseen verrattuna!! Ihan kamalaa! Skippaan siis tämän viikon!! |O Tilanne siis: Lähtö 81kg 1. vko jälkeen 80,5kg 2. vko jälkeen 80,4kg 3. vko jälkeen jotain 82kg++
  2. S

Noniin, minulla nuo työt hieman haittaa tätä vapaa-aikaa, mutta päivittelen aina kun ehdin =) Lähtö 81kg 1. vko jälkeen 80,5kg 2. vko jälkeen 80,4kg eli 2. viikon pudotus -100g, kokonaispudotus -600g Ihan tyytyväinen kuitenkin ole, ettei ainakaan lisää ole tullut, parit synttärit tässä...
  3. S

Mulla on nyt heitellyt sen saavutetun 80,5kg ja 82kg välillä. Tämä helle/kuumuus turvottaa minulla ainakin ihan hirveästi! Mielenkiinnolla odotan keskiviikkoa, pudotusta tuskin on, mutta jospa edes siinä samassa olis pysynyt =) Ihan hirveää tämä, kun TEKEE MIELI!!!!! Ihan mitä...
  4. S

Lähtöpaino 81kg 1. viikon jälkeen 80,3 Eli pudotusta -700g!! JEE!!! Olen tyytyväinen, kyllä!!! Lähinnä iltamässytykset jättänyt pois ja annoskokoa koittanut pienentää, siinäpä se =) Lenkillekään en ole nyt töiden alettua jaksanut lähteä. Tästä on hyvä jatkaa!
  5. S

Kootaas porukka kasaan ja aletaan laihduttamaan :D Kaikki tukea tarvitsevat mukaan!

Mulla on vähän jäänyt työkiireiden alle tämä päivittely, mutta huomennahan se varsinainen päivittelypäivä kai onkin =D Tänään aamulla oli edelleen se sama 80,5kg, eli -500g viikontakaiseen lähtöön, mielenkiinnolla odotan huomista =) Mitenkäs sen listan kanssa, ottaisiko joku? Minä kyllä...
  6. S

Kootaas porukka kasaan ja aletaan laihduttamaan :D Kaikki tukea tarvitsevat mukaan!

Tänään aamulla se sama 80,5kg mitä eilenkin, olen tyytyväinen!! Grillattiin nimittäin illalla vielä iltapalaksi makkarat ja "pakkohan" se minunkin oli ottaa, mutta tunnin pyöräilemässä käytiin myös, että morkkis ei ole hirveän hirveä! Nyt tsemppi tänään eikä mitään makkaroita!! =)
  7. S

Mulla oli tänä aamuna 80,5kg, eli -500g lähtöön, mutta tiedän, että se on normaalia päivittäistä vaihtelua ja voi hyvinkin olla tullut huomiseksi takaisin, mutta jos vain tsemppi pysyy päällä, niin se pysyykin pois. =) Tavotteita ei sen kummemmin viikkokohtaisesti ole, mutta jos se on jotain...
  8. S

minkä kokoinen ruokapöytä? minkä kokoinen perhe?

Meillä on 2 kuudenhengen ruokailuryhmää (keittiössä ja olohuoneessa). Molempien pöytien päihin voi vielä laittaa tuolit, jos tarvevaatii eli 8+8 henkeä mahtuu. Perheessä on 6 henkeä.
  9. S

Onko kellään plus linssejä silmälaseissa?

+0,9 ja +1, eivät juurikaan suurenna.
  10. S

Minulla aamupaino oli sen 81kg tasan, mitä eilen uumoilinkin. Minä olen myös pari kertaa aiemmin laihduttanut hyvinkin lyhyessä ajassa 10-20kg, mutta raskaudet on aina tuoneet kilot takaisin. Nyt edellisestä raskaudesta on 4v aikaa ja vuosi raskauden jälkeen paino oli 72kg (ennen raskautta...
  11. S

Kertokaa nyt sitten, että miten tämä homma toimii? Tekeekö BV etusivulle jonkun listan tmv mihin hän tietoja päivittelee? :)
  12. S

Elikkä nyt on nikki luotuna. Ikuinen laihduttaja = Sopivasti lihava

Yhteistyössä