Hakutulokset

  1. T

    Ainu ja Kaksplus.fi kysyy: Minkälaisissa tilanteissa olet käyttänyt Ainu Medela Swing -rintapumppua?

    Maidoneritykseni on runsasta ja rintapumppu on tuonut avun maitoa täyteen pakkautuneisiin rintoihin. Olen myös ottanut maitoa talteen, jotta mieheni voisi syöttää välillä vauvan. Hienosti sujuneen alun jälkeen vauva on kuitenkin kieltäytynyt aterioimasta tuttipullosta. Jatkossa hyödynnän talteen...
  2. T

    Kaksplus.fi & Ainu kysyy: Miten rintapumpun käyttöönotto on sujunut?

    Hienosti on sujunut täälläkin. Pumppu on helppo kasata, käyttää ja osien puhdistaminen sujuu nopeasti. Käyttöohjeet ovat selkeät. Pumppu on hiljainen, ainakin sairaalan sähkökäyttöiseen pumppuun verrattuna (jota huonetoverini käytti ahkerasti). Omassa pumpussani letkuun tiivistyy käytettäessä...
  3. T

    Ainu Medela Swing testaajien esittely

    Täällä vielä yksi testiryhmäläinen, hei vaan kaikille! Olen 32-vuotias kahden lapsen äiti. Esikoistyttöni täyttää kesällä kolme vuotta ja kuopukseni (poika) syntyi hieman ennen juhannusta. Pumpuista ei ole aiempaa kokemusta, vaikka maidon eritys on ollut runsasta molempia lapsia imettäessä...
  4. T

    Ainu Medela Swing rintapumppu testissä

    Oli mukava uutinen kuulla testiryhmään pääsystä. Pumppu on nyt haettu postista, pakkauksen sisältö tutkittu ja käyttöohjeetkin luettu ;) Maidon ja rinnan kanssa kosketuksiin tulevat osat ovat juuri kiehumassa kattilassa. Kohta pääsen testaamaan miten pumppu toimii, minulla kun ei vastaavista...

Yhteistyössä