Hakutulokset

  1. S

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyvät: Aiotko käyttää Physiomer Baby Mist -suihketta jatkossa?

    Täältä myös kyllä-ääni! Ehdottomasti. Helppokäyttöinen ja omasta mielestä oli apteekissa ihan kohtuuhintainenkin, siihen nähden ainakin että tosiaan säilyy, on riitoisa, helppokäyttää (kun oppii)..Ja luonnollinen. :)
  2. S

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyy: Miten lapsesi suhtautuu Physiomer Baby Mist -suihkeen käyttöön?

    Täällä neiti 5kk on tottunut jo aika hyvin suihkaisuun, ei tosin hurjasti tykkää siitä. Antaa kuitenkin laittaa ihan ok, ja tietysti kun äidinkin käsi on tullut vähän varmemmaksi sen suihkaisun kanssa.. :) Mielestäni nenä on pysynyt paremmin auki, tähän asti kerännyt kovia klonttejä mutta...
  3. S

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyy: Miten lapsesi suhtautuu Physiomer Baby Mist -suihkeen käyttöön?

    Täällä himpun vajaa 5kk tyttönen ei tykännyt kovinhyvää suihkeen laitosta, tosin ei tykkää kyllä kun laitetaan keittosuolatippojakaan. Kokeilin 2,5v pojallekin kun on jo kohta viikon verran ollut nuhainen, ei tykännyt mutta selvästi mielestäni auttoi. Tytöllä siis tuote enemmänkin...
  4. S

    Physiomer Baby Mist –nenäsuihke testissä

    Täällä ilmoittautuu kanssa mukaan kuuden lapsen äiti, nuorin 4,5kk. Ja innolla odottelen postia, meillä alkoi viikonloppuna muilla nuha-röhä, joten odotettavissa on pienimmällekin.. ;) Ja eiköhän ainakin tuolle 2v 6kk pojallekin tuota voi kokeilla? Täytyykin lähteä uudestaan tutustumaan...
  5. S

    Ainu Medela Swing testaajien esittely

    Hei vaan, Pientä esittelyä minustakin.. :) SuperSix on nimimerkkinsäkin mukaisesti kuuden lapsen äiti. Tuorein perheemme jäsen syntyi juhannuksena ja meidän kahden imetystaival onkin siis ihan alkutekijöissään, mutta tähän asti sujunut hienosti. Ajattelin kertoa hieman...
  6. S

    Ainu Medela Swing rintapumppu testissä

    Täällä kanssa ensimmäinen testi tehtynä. :) Ihan helppokäyttöinen oli. Itse olen aiemmin käyttänyt aina käsikäyttöistä pumppua joten olin vähän skeptinen sähkökäyttöisen "hellyyteen", mutta turhaan siis. Itsellä vasta imetys alkanut ( vauva 3vrk vanha) joten maito vasta noussut rintoihin...

Yhteistyössä