Hakutulokset

1. Z

Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

Tyttö syntyi kiireellisellä sektiolla 15.11.12 klo. 01.17 raskausviikolla 42+2 <3 mitat 3405g 51cm py 35 synnytyskertomus tulee kun päästään kotiin :)
  2. Z

Onnea täältäkin! Näinköhän mä jään tänne yksin juttelemaan.. Yliaikaiskontrolli on vasta maanantaina ku olis osunu 41+5 sunnuntaille. Kaks päivää on nyt ollu tosi kurjaa, eilen sano neuvolatäti että vauva on kiinnittyny ja sen huomaa! Ihan kauhee paineentunne, myös selän puolella niin ettei...
  3. Z

Tsemppiä lena- kohta sullaki on oma pieni sylissä :) Tänää 41+0 POKS mutta ei muutosta aikasempaan.. Eiköhän tässäki mennä käynnistykseen niin että paukkuu..
  4. Z

zanie älä huoli, oon aika varma että minä täällä viimesenä mahaa kasvattelen, oon aina kaikessa viimenen :D Jokohan Henna-Riikka75 jäi osastolle vai vieläkö lykkäävät eteenpäin? Täällä epätoivosesti yritetään siivoilla ja lenkkeillä että jos se vaikka lähtis tulemaan =) Zonde ja Raakis 40+5
  5. Z

Onnea Jipsu ja tiituli81 :flower: vähiin alkaa meidän mahakkaiden porukka jo käymään.. Eilen illalla olin jo ihan varma (taas) että nyt se on menoa. Oli koko päivän ollu pientä menkkamaista jomotusta, sitten illalla kaverilla alkoi ruuan jälkeen vihlomaan mahaa ja selkää, ihan kauhea paineen...
  6. Z

Pikkumyy1 sama täällä, edelleen koiran kanssa parin tunnin lenkkejä ja lattioiden luuttuamista, mut ainoastaan selän saa kipeeks.. :headwall: Mutta kyllä tää tästä :)
  7. Z

Nonni, en oo sitten ainoa =) Nyt vaan sitte jännätään että kuka meistä ekana jakautuu..
  8. Z

Yhdessä kasassa ollaan vielä :kieh: Eilen illalla jo ajattelin että tuli lähtö, mutta ilmeisesti supistuksiksi luulemani mahakipu taisikin johtua vaan jostain syömästäni kun loppu sitten vessareissuun.. :laugh: Mutta eikai tässä enää pitkää odottelua ole, sanoivat synnärillä että ens viikon...
  9. Z

Mulla ei ainakaan oo vastalauseita, mielellän itekkin tässä samassa porukassa juttelisin loppuun asti, ei tässä kuitenkaan enää niin kauan mene kellään :) Huomasin just että mulla on tuolla listassa väärä LA, mutta eipä sen niin väliä. Eli tänää olis se oikee arvioitu saapumisaika, mutta kuten...
  10. Z

Kiitos Muhville synnytyskertomuksesta, tosin alko vaan jännittää lisää että mitenhän se oma synnytys etenee sitten :laugh: Terveisin erittäin hermostunut ensisynnyttäjä. Tähän saakka on ollu kaikki helppoa raskaudessa, satunnasia lieviä selkä-jaliitoskipuja lukuunotamatta. Mutta nyt on ollu jo...
  11. Z

Jipsu Mullaki pinna kiristyy ku pari kertaa päivässä puhelin soi, että "onko jotain tuntemuksia? ootko varma?". Tosin kysyjänä anopin sijasta oma äiti. Välillä vaihtelun vuoks kysyy että oonko vielä yhessä kasassa :laugh: Oon kyllä yrittäny sanoa että eiköhän se oo ekojen joukossa ketkä saa...
  12. Z

Oivoi, ihana lukea vauvauutisia :heart: Tosin vauvajuttuja lueskellessa alan saada jo jotain mielikuvitussupistuksia, kun odotan niin kovasti synnärille lähtöä :laugh: Nyt olis jo sairaalakassiki pakattuna, kärsimättömänä odotellaan siis lähtöä :) aikasemmin meni llat ja yöt lukiessa täällä, mut...
  13. Z

Jipsu et oo ainoa, minäkin täällä vielä yhdessä koossa :) Tänään kyllä tullu pari supistusta, mikäli ne nyt niitä oli :x Jotain kipuja mitkä alkaa mahasta ja loppuu selkään. En tiiä millasia niiden pitäis olla, mutta tuskin tässä vielä synnyttämään ollaan menossa. Ainakaan toivottavasti, mulla...
  14. Z

Ihania vauvauutisia, onnea kaikille :heart: Crocus noi kivut kuulostaa kyllä ihan kauheilta, entisellä työkaverilla oli sama juttu ja leikkaukseen pääty, kun ei loppujenlopuks pystyny edes lastaan hoitamaan kun kädet ei toiminu. Toivottavasti sulla helpottais sitten synnytyksessä! Tähän...
  15. Z

Onnea vauvautuneille! Täällä oon ihan hormonihuuruissa itkeskelly liikutuksesta aina kun joku on saanu nyytin syliinsä :heart: Tässä alkaa olee kärsivällisyys koetuksella, etenkin ku LA on vasta ihan kuun lopussa ja tähän mennessä ei mitään supistuksia (en kyllä tiiä tunnistaisinko niitä) ja...
  16. Z

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

Anime mulla on ollu toi obsidan 100mg kapseli rautana, vissiin on aika yleinen.. sitä oon syöny 200-300mg/vrk mutta apua siitä ei oo kyllä ollu. Sain tänään luontaistuotekaupassa työskentelevältä raskaana olevalta kaverilta pullon iron Vital F nimistä litkua. Kokeilen sitä ja kiitos vinkistä...
  17. Z

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

Jaahas, jos taas sais itsekin aikaseks kirjotella tänne. Tervetuloa uusille munkin puolesta ja IMNlle ja Muhville tsemppiä =) Nukkumisesta on täällä tullu ainakin tosi harvinaista herkkua. Öisin pitää käydä vessassa ainakin6 kertaa, usein puolen tunnin välein. Sitten ku tarpeeks on ravannu ni...
  18. Z

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

Nyt oikeen hävettää kun en oo käyny kirjottelemassa, ikinä ei mukamas ehi kirjottaa vaikka luen kyllä näitä juttuja :)jumiudun aina fb:n yksinhuoltajien ryhmään.. Ja Nyt oli pakko ottaa itteään niskasta kiinni, kun osu kohalle tuo Little precious:n teksti. Eli vähän samassa tilanteessa oon...
  19. Z

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Heinäkuussa**

Liikkeitä on tuntunu jo kuukauden verran, alkuun oli vaan melko alhaalla pientä möyrimistä, nyt tyttö alottaa bileet illalla kun ite meen makuulle ja reiluja potkuja on, näkyy kunnon hytkymisenä ulkopuolelle ja tuntuu navan yläpuolellakin :) Yhtenä iltana kun pidin läppäriä mahan päällä niin...
  20. Z

Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

Kiitos MinkiZonde/25/esikoinen/Naistenklinikka/ tyttölupaus Mustakin tuntuu tosi kauheelta ajatella painoa ja mahan kokoa. Multa kysyttiin töissä jo viikolla 12 ultraan mennessä että onko tää nyt se rakenneultra. Nyt näytän siltä että synnyttäisin kuukauden päästä ja tissitkin on kasvanu jo 2...

Yhteistyössä