Hakutulokset

1. E

Sepram-lääkitys odotusaikana

Aloitin tämän ketjun noin 1,5 vuotta sitten (kesällä 2012), kun toivoin kokemuksia raskaudenaikaisesta sitalopraamilääkityksestä. Yritin lopettaa Sepramin ennen kuin aloimme yrittää raskautta, mutta ahdistuneisuusoireet äityivät niin voimakkaaksi että minun oli pakko aloittaa lääkitys uudelleen...
  2. E

Barbaba, kiitos viestistäsi. Toivotan paljon tsemppiä loppuraskauteen ja lääkkeen vähentämiseen! Ja muista, että vauvan parasta ajattelet silloinkin jos olosi huononee ja päätät sen takia jatkaa lääkkeen syömistä loppuun asti - mutta toivottavasti niin ei käy ja vointisi pysyy hyvänä. Itse tein...
  3. E

Hei! Kiitos vastauksistanne! Mukava kuulla, että kaikki on teillä molemmilla sujunut hyvin - huhtiäiti76 laitoin sinulle viestiä takaisin, toivottavasti tuli perille - olen uusi tällä palstalla :)
  4. E

Vielä lisäkommenttia omaan kirjoitukseeni.. Siinä kerroin ainoastaan huolistani mahdolliseen tulevaan raskauteeni liittyen. Meillä on tosiaan jo yksi lapsi, ihana 2,5-vuotias esikoinen joka on erittäin suuri syy siihen, miksi olen miettinyt Sepramin uudelleen aloittamista ainakin siihen...
  5. E

Toivoisin kokemuksia Sepramin käytöstä odotusaikana.. Itsellä yleistynyt ahdistuneisuushäiriö johon siis olen syönyt Sepramia. Lopetin lääkkeenkäytön ennen kuin aloitimme ensimmäisen lapsemme yrityksen, tulinkin melko pian raskaaksi ja olin ilman lääkettä koko raskauden ajan. Raskausaika oli...

Yhteistyössä