Hakutulokset

  1. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    S-hcg <2 tänään, en pääsyt aiemmin labraan. Luulin maanantaina Pregchekissä nähneeni haamun, mutta se varmaan oli ns. viivan paikka! Harmittaa tosi paljon.. Toisaalta meillä oli vasta eka hoito, mutta kun yhtään ei saatu pakkaseen! Ja raskausoireitakin oli, mut toisaalta ne kaikki mainittiin...
  2. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Jännitys tiivistyy: eilisestä lähtien kirkasta, vetistä valkovuotoa alkanut tulla lorisemalla, pikkuhousunsuojia en ole tarvinnut edes Lugejen takia, mutta nyt pakko oli ottaa käyttöön. Oon lukenut, että seki olis raskausoire, mut raskaustesti näytti ainakin negatiivista aamulla (David...
  3. V

    Kiinnittymiskipuilua?

    Sintu74: luin tuolta toisaalta että oot nyttemmin tikuttanut plussaa, onneksi olkoon!!! Olispa mullakin nuo alamahan nipistelyt sitten raskausoireita, mulla alkoi kans alkion siirrosta pp5 alamahan polttelu (polttelu kuvaa sitä ehkä parhaiten, mut ei se kipeää käyny) ja nippailu jota kesti pari...
  4. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Haaveita: Lämpöiset onnittelut pienestä nyytistä : ) Aliaana, mulla eilen kans alkoi töissä alamahan sellanen kummallinen pistely ja polttelu, vähän niinku menkoissa, mutta ei periaatteessa käynyt kipeää, mut sit illalla oli maha todella sekaisin, täynnä ilmaa, että se saattoi johtua...
  5. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ei mulla ole vielä hirveesti oireita, jotain lievää alamahan turvotusta, mutta se varmaan johtuu noista lääkkeistä... Suoraan sanottuna en hirveesti enää usko, että se kasvaa siellä, tai tietysti toivon sitä ihan hulluna, mutta se keskiviikon euforinen fiilis meni jo ohi ja nyt on aika...
  6. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliaana, mun pitäis pistää se huomenna. Niin se vissiin on, yritin etsiä tosiaan tietoa ja varmaan yhdestä ei piikistä ei niinkään ole haittaa. Pakkohan meidän on vaan luottaa lääkäreihin, kyllä ne sen uusimman tiedon hankkii ja suodattaa. Miksiköhän mun pitää pistää se sunnuntaia vaikka...
  7. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos Aliaana vastauksesta, mietin vielä tuota score-juttua, jossain täällä palstalla oli aiemmin tuosta score-jutusta, että 1 olisi paras ja 5 huonoin, mutta sitten kun hakee netistä noita score-juttuja, niin usein on, että 4 olis "high quality" ja 1 "poor quality". Lisäksi meidän solusta on...
  8. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! Uusi keskustelija astuu kehiin : ) Meille tehtiin 27.6 tuoresiirto IVF-hoitoon liittyen. Unohtui kysyä, että mitä hoitoraportin "Score" tarkoittaa? Tietääkö joku, meinaako se jotenkin sen alkion laatua, kun tuossa on asteikko 1-5? Mikä on paras? Entä moniko soluisena alkion olis...

Yhteistyössä