Hakutulokset

  1. A

    Oikeestaan hyvä että lapsi lisät tulee vasta maanantaina :)

    Lapsilisät tulee aina kuun 26 päivä ellei se satu olemaan pyhäpäivä tai maanantai. Mutta nyt sattui niin kivasti että 26 päivä on tiistai joten tiistaina ne tulee ;) alet on saattanut jo eilen alkaakin jossain....
  2. A

    Millaista porukkaa täällä tänään?? :)

    Ikäsi? Sukupuoli? Lapsia? Mikä fiilis?
  3. A

    ja paskat minä taidankin perua sen ja säästää rahat...

    No niin siinäpä sekin mä en tartte niitäkään :D Toisaalta on siinäkin menny sitte rahat kankkulan kaivoon kun pilleripaketti sielä kaapissa lojuu ja lopuks kiikutetaan takas apteekkiin kun viimeinen käyttöpäivä menee umpeen :D
  4. A

    ja paskat minä taidankin perua sen ja säästää rahat...

    No niin se gynekin tuumas että olenko ihan varma että haluan sen nyt asentaa kun kuulemma voi tiputella ja vuotaa alkuun miten sattuu.. en tiedä pitäiskö siirtää syksymmälle ja aloittaa e-pillerit siks aikaa....
  5. A

    Mies ollu 2viikkoa yksin ja koko huusholli..

    haisee ihan p*skalle.... Ihan kun täällä jossain nurkassa makais joku iso paska jööti... Karmee lemu... Mitään ideoita mistä se lemu vois tulla?? Tuolla miehellä ei voi olla minkäänlaista hajuaisitia... Roskiksetkin oli ihan täynnä ja bioroska ämpäri ihan homeessa :x Tyhjensin ne ja tuuletin...
  6. A

    ja paskat minä taidankin perua sen ja säästää rahat...

    Höpö höpö.. Miten mä voisin raskaaksi tulla kun ei meillä harrasteta seksiä :D ap.. (rekisteröidyin juhannuksen kunniaksi)

Yhteistyössä