Hakutulokset

  1. Tigerina

    Bordercollie - tietoa kaipaava

    Ensimmäiseksi koiraksi haluttaisiin yllä mainittu rotu, minkälaisia kokemuksia jos perheessä alle 1 v. lapsi? Mitkä parhaat harrastukset? Itse tykkään kyllä liikkua aktiivisesti ja agility lähellä sydäntä, onko ok bordercollien kanssa? Mitä muita rodun ominaisuuksia joista tulisi tietää ennen...
  2. Tigerina

    (Viher)peukalo liian keskellä kämmentä?

    Jouduin "hautaamaan" yhden viherkasveistani tänään. Voiko syynä kasvini kuihtumiseen olla se, kun uuteen asuntoon muuton jälkeen kasvi, joka siis roikkuu katosta amppelikorista, sai epähuomissa alapuolelleen lattialampun, jossa energiansäästölamppu. Voiko tuollainen lamppu kuihduttaa...
  3. Tigerina

    Hyviä ideoita pojan nimeksi?

    Puhuin mun miehelle siitä, että jos meidän lapsesta tulee poika, se saisi ainakin nimensä jatkoksi miehen edesmenneen isän nimet, Teuvo Juhani. Mutta nyt ongelmana etten keksi mitään sopivaa etunimeä millä mahdollista poikaa voisi kutsua? En ole mitenkään perinteikäs ihminen enkä liikaa hae...
  4. Tigerina

    Voimaton, neuvoton, itkuinen

    Nyt on pakko ojentaa käsi, jospa joku auttaisi? Oon ihan puhkipoikkiväsynyt, syy: -avomies on ollut sairaslomalla leikatusta jalastaan nyt 9 kk ja on ensinnäkin laiskistunut ja lihonnut ihan silmissä, toiseksi alkaa tuo kalja maistumaan vähän turhan usein ja suurissa määrin -laiskuutensa...
  5. Tigerina

    Facebookin "raskaus/vauvapäivitykset"

    Moi, ihan uteliaana kyselen et minkälainen "suhde" muilla ihmisillä täällä on facebookiin, jos sinne kuuluu, kuten ak. Itse kyllä siellä pyörin, mutta en välttämättä lähtis erittelemään ihan niin henkilökohtaisia asioita kuin oman raskauteni eteneminen. Tänne voin ja haluankin aina päivitellä...
  6. Tigerina

    Tänään meillä on hyviä uutisia!

    Ehkä pakko hiukan hymyillä, 24.7. kaksi viivaa testissä, ensimmäinen testi, ja ihan ekaa odotetaan <3 olo on ollut kyllä mitä mainioin, pahoinvointikin on harvinaisen lievää ollut vaikka sitä kuitenkin ollut tässä matkan aikana jo..

Yhteistyössä