Hakutulokset

  1. Fiinaliina

    Kaksplus KERHOT!

    Jep, sama täällä - ihan hätääntyneenä, että missäs ne mahtaa olla. Kirjoitellut kerhon puolella jo useamman vuoden ja nyt ei googlettamallakaan enää löydy kaksplus-kerhoja :'( Muutenkin sivut menneet huonompaan suuntaan :(
  2. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Tämä pino näyttää nyt hiljenneen. Kiitos vielä teille ihanille elomammoille joiden kanssa on voinut jakaa raskauden ilot, surut ja pelot. :heart: Haluan toivottaa vielä hyvää jatkoa kaikille!! Fiinis ja typy 7vkoa
  3. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Amuniina, kaikkii ketä haluaa nii tietty pääsee :) Laitat vaan kutsua tulemaan!!
  4. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Elovauvat 2014 <3 - Kaksplus Tein tämmösen, jos linkki toimii. Suljettu kerho jatkopulinointiin.
  5. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Mammuttisi ja Arillam, sekä muut jos olen unohtanut onnitella!! Haluaisiko joku perustaa semmosen suljetun kerhon, missä voitais pulista vauva-arjesta? ).( Täällä vauva-arki on ollut aika kiireistä. On ollut häitä ja rippijuhlia ja tietty oman tyttösen ristiäisetkin on jo vietetty...
  6. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Luna, säpäs olitkin ollut valveutunut jo ennen synnytystä. Munkin piti sairaalaan lähettää samanlainen ''toivomuslista'' ennen kuin edes ajateltiin, että joutuisin sektioon ja ainut mitä mä sain siihen raapustettua oli ''hyvä kivunlievitys'', muuten mä ajattelin tai en oikeastaa halunnut...
  7. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea luna, Puccola ja Seerumia! :heart::flower: Kaisalle tsemppiä viimemetreihin! ).( Me päätettiinkin mennä ristiäisissä ns. helpoimman kautta ja järjestetäänkin ne mummolassa (omien vanhempieni luona). Kaikki alkaakin olla jo valmiiksi sunniteltu, kun äiti otti ohjakset käsiin :D...
  8. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    _Mai, mä kysyin sillon sairaalassa, että koska saa alkaa kulkemaan. Niin meille sanottiin että heti. Mutta välttää ''likaisia'' ihmiskontakteja alkuun. Ensimmäiset kolme päivää taidettiin olla ihan vaan kotosalla (tosin tehtiin heti ekana päivänä pitkiä vaunulenkkejä), ja sen jälkee ollaankin...
  9. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Saanuska!! :flower: Menee jo ihan sekaisin, että ketä on muistanut onnitella ja ketä ei. Amuniina oli vissiin ainakin päässyt tositoimiin ;) Pinsuli, kurja jos sinne on tullut tulehdus kiusaksi :( Marialle tsemppiä kaksosarkeen. Varmasti on välillä raskastakin kun rakkautta pitää...
  10. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Nimestä Meillä on ollut tytölle nimi valmiina jo kauan ennen raskautta. =) Mabirris Kiva kuulla, että teillä(kin) on ollut täsmällinen vauva :) Toivotaan, että tää toinenkin olis!! Mä oon edelleen siinä uskossa, että tää vauva-aika ei voi mennä näin ''helpolla'' (tietty sieltä tulee sit...
  11. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Kaikki on vissiinki lähteny synnyttämään ;) Ja loput hoitaa vauvaa :D Onks teidän vauvoille jo muodostunu mitään vuorokausirytmiä? Meidän vauva on ihan hullun kellotarkka tapaus. 22.00-22.30 Nukahtaa yöunille 02.00 Herää syömään 06.00 Herää syömään 08.30-09.30 Herätään ja syödään...
  12. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Mariet ja Pinsuli!!:flower: Ristiäisistä Mä taidan ulkoistaa kaiken tarjottavan ja ottaa pitopalvelun ;) ON Meidän tyttö tänään jo 3vkoa, miten tää aika juoksee näin...
  13. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Tervetuloa Mimsin! Onnea vauvoista Juniori, Elythia, Vekarasakara ja Mai. Olipas teitä monta!! :flower: Suklaarusinan ja Juniorin synnytykset kuulosti kyllä ''helpolta'' :) Mirkalle tsemppiä toipumiseen! Mammuttisi myöhäiset synttärionnittelut! ).( Meillä oli tänään vauvan kanssa...
  14. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Oi, Pinsulillakin jännät paikat siellä!!
  15. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Tatjana!!:heart::flower: Mikäs tilanne Elythialla? Jännääjännää
  16. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Hobla ja Suklaarusina!! :heart::flower: Pinsuli, tyttö syntyi 23.7. en kuollakseni enää muista raskausviikkoja :D olisko 39+?
  17. Fiinaliina

    Odottajat turku 2014!

    Mäkin olisin kiinnostunut, vaikkakin pari viikkoa sitten olen jo synnyttänyt.
  18. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Jokohan kohta on tulossa synnytysaalto, kun monilla tuntuu olevan varteenotettavia oireita siellä ;) Voin vaan kuvitella miten piinaavia nää viimeiset päivät on, kun vaan odottaa ja odottaa! Vauvan viilentämisestä Joo, mäkään en ite tykkää vedon tunteesta yhtään, niin meillä ei oo kotona...
  19. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Tiiti Mä en oo oikeastaan kipeä ollut ollenkaan sen leikkauksen jälkeen. Hakaset oli ainoat mitkä vähän häiritsi olemista ja kiristi ikävästi, mutta heti kun sain ne pois oon pystyny liikkuun ja oleen ihan normaalisti. Pitää välillä ihan muistuttaa itteensä, että ottaa rauhaksiin kuitenkin iso...
  20. Fiinaliina

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Pinsuli Sori, oon unohtanut kuin vanha se teidän esikko olikaan? Ei varmaan mee enää montaa päivää, kun teillä on kaksi lasta :heart: Gallup Nytkun raskaudet alkaa olla turvallisesti loppusuoralla niin ajattelin kysästä teiltä, että minkä verran lapsia teillä on haaveissa? Mikä olis teidän...

Yhteistyössä