Hakutulokset

  1. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    minkälaisia sykkeitä teidän masuasukeilla on ollut sydänääniä kuunneltaessa? itselläni oli tänään neuvola ja sykkeet toistamiseen 155-160. nyt spekuloinkin että olisikohan tyttö tulossa =). eikös sitä sanota että pojilla on alhaisempi syke, noin 140-150, ja tytöillä korkeampi, noin 150-160...
  2. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    minttu_89, minä sairastin edellisesä raskaudessa 2-3 värikalvontulehdusta (iriittiä). tähän sain mustuaista laajentaiva tippoja sekä kaksi erilaista kortisonivalmistetta, tippoja nekin. lääkärin mukaan näistä ei ollut haittaa sikiölle. piti vain muistaa painaa kyynelkanavaa hetki tippojen...
  3. D

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Syyskuussa

    täällä uusi mamma, joka lukenut kirjoituksia aina alusta asti mutta en ole kirjoittanut vielä mitään. olen ymmärtänyt että vaikka air bagin saa kytkettyä pois päältä (yksinkertainen homma uusissa autoissa), on alle 12v kuljettaminen turvallisinta takapenkillä. se ei ole vain air bag joka on...
  4. D

    isomman sisaruksen isku vatsaan

    soitin äippäpolin päivystykseen sekä neuvolaan. molemmista sanoivat että tarkkaile tilannetta (lähinnä jos alkaa vuotamaan verta) mutta muuten ei pitäisi olla mitään hätää, että vauva on hyvässä suojassa. neuvolaan pääsen (tosin vasta ylihuomenna) kuuntelemaan sydänäänet. huolissani olen...
  5. D

    isomman sisaruksen isku vatsaan

    olen raskaana rv 15 ja esikoisemme on 3v. esikoinen tulee joka yö nukkumaan väliimme ja tämä on huolettanut minua, koska hän on kova liikkumaan ja potkimaan öisin. tänä aamuna hän onnistuikin sitten potkaisemaan kantapäällään juuri oikeaan kohtaan, alavatsaan, niin että potku tuntui ikävältä ja...
  6. D

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    nyt on pakko kysyä neuvoja, koska olen epätoivoinen näiden tikkujen suhteen. oletteko siis tikuttaneet sekä aamulla että illalla? olen ymmärtänyt että aamulla ei kannattaisi tikuttaa, koska silloin tulos ei ole välttämättä oikeanlainen...? jos päivälläkin pitäisi tikuttaa, niin sit voi kyl olla...

Yhteistyössä