Hakutulokset

  1. M

    onko toukokuussa ja kesäkuussa 2011 vauvan saaville olemassa omaa sähköpostilistaa yahoossa?

    itsellä jo kaksi lasta ja kolmas tulossa ja kiinnostaisi liittyä sähköpostilistalle jos vain löytäisi sellaisen.
  2. M

    katsotaanpas

    meinaan et onnistuko avatarin laitto
  3. M

    onko alakouluissa vappupallomyyntiä?

    tuli vaan mieleen kun kuopukselle pallon päiväkodista tänään tilasin.
  4. M

    mitä tää hymiö teistä tarkoittaa?

    :$
  5. M

    kirjoitettujen viestien määrästä

    eli kasvaako se teillä vai pysyykö jumissa? mä kun en suostu uskoon et jos siinä kohtaa ku mä kirjaan sisään niin on 127 niin vielä 10 viestii myöhemmin mä oon kirjottanu 127 viestii :laugh:
  6. M

    Keittis!

    yytä lootassa!
  7. M

    PahaMyy

    yytä lähti!
  8. M

    mitä mieltä tälläisestä korusta?

    sain mieheltä tuon :D
  9. M

    neuvokaas viisaat? miten saa kuvan näkyviin tuohon viestikenttään?

    laittaisin yhden kuvan teille näkyviin
  10. M

    keittiönoita! yv:tä lähti!

    tiedoksi :laugh:
  11. M

    mitäs mitäs? täällä on lukittu ketjuja?

    miksi? onko mennyt liian henkilökohtaiseksi vai vain kyllästytty aiheeseen? :laugh:
  12. M

    ÄITIPEIKKO!

    eli saako niitä pisteitä ihan vaan pyytämällä vai maksaako ne jotain erikseen? tuo 20 pistettä on tosiaan vähän :headwall: :headwall: ne menee jo siihen, että kerran etsit jotain kivaa mallia :saint:
  13. M

    5v ilmoitti:

    se kapteeni koukku nauro kun dinosaurus rex puri sitä jalkaan kutittamalla :laugh: :laugh:
  14. M

    nyt se vit.un kidius kummittelee jo vauvallakin

    eli näemmä se sama kidiusmainos aiheuttaa sykäreitä jo vauvallakin. onneks näemmä se näkyy enää täällä vaan kun vastailee viesteihin. toivottavasti ei enää muuten näykään :kieh: :kieh: :kieh:
  15. M

    APUA!!! näppis syö mun viestit!

    miks ihmeessä mun näppäimistö syö viesteistä sanoja/kirjaimia? väliin saa suunnilleen hakata et saa jonkin kirjaimen tuleen ja sitten väliin tulee pitkät pätkät ihan normaalisti. hitaasti tulee vaan näyttöön kirjoitus (tai sitten mä kirjotan nopeesti). harmittaa kun vaikka kuinka tarkkaan...
  16. M

    meinas käydä eilen pojalle pahasti

    oltiin mummulassa äitienpäiväkahvilla ja pöydässä keksejä joita ei ennen ole ollut kummallakaan. mummulla tai meillä. yht'äkkiä poika sai keksinpalan kurkkuun jotenkin niin ettei saanut sitä itse yskittyä pois. meinas jo itsellä sydän pysähtyä kun yhtäkkiä keittiöön ryntää veljen vaimo, lasten...

Yhteistyössä