Hakutulokset

  1. O

    Sekaisin vielä

    Moi! Minkä ikäinen olet? Joko olet miettinyt synnytyssairaalaa?
  2. O

    kuinka usein neuvolassa

    Mulla ainakin yhtä harvoin kuin aloittajallakin. Nyt viikkoja 17 ja kaks neuvolaa takana, eka 8+3, toka 15+5 ja kolmas tulossa vasta 23+4.
  3. O

    Sektiosta selviäminen

    Itselleni tehtiin hätäsektio 02. Ajoimme kolarin ollessani viikolla 31+1 ja istukka irtosi samoin kuin vauvan sydänäänet katosi. Hätäsektio on ainakin ymmärtääkseni "rankempi" kokemus niin henkisesti kuin fyysisestikin, ja ainakaan minulle siitä ei mitään pahoja kokemuksia jäänyt. Maito nousi jo...
  4. O

    Miten nukutat alle 2-vuotiaan?

    Iltarutiinit tehdään aina näin ja samassa järjestyksessä ja samaan kellon aikaan: kun iltapuuro syöty ja hampaat pesty, sylissä iltasatu (kuvakirja, jossa vähä tekstiä), iltalaulu, iltarukous, halit ja pusut ja sitten viedään sänkyyn ja sinne nukahtaa heti ja herää vasta aamulla. Näin ollut...
  5. O

    Vauva omaksi iloksi(ei synkkämielisille)

    Joku tuossa neuvoi adoptoimaan mieluummin kuin -alistumaan- hoitoihin ja että ne ovat luonnottomia.. Se on tietysti yksi mielipide, mutta henk.koht. minulla ainakin oli tarve kokea itse raskaus konkreettisesti, kantaa lapsi sisälläni, kokea synnytys ja saada biologisesti oma lapsi, imettää häntä...
  6. O

    Vauva omaksi iloksi(ei synkkämielisille)

    Minun ratkaisu oli sama, eli tein lapsen itselleni. En voinut saada lapsia kuin hyvällä onnella ja hoidoilla koeputkihedelmöityksellä. Endometrioosi todella paha ja etenevä. Olin juuri eronnut miehestä, jonka kanssa ei lasta onnistuttu saamaan hoidoista huolimatta. Meni puoli vuotta erosta ja...
  7. O

    pakkoajatuksia

    Voiko pakkoajatuksista parantua täysin jos ne ilmenevät esim.masennuksen yhteydessä?
  8. O

    tammikuussa 06 syntyneitä

    meidän poikamme syntyi 10.1.06 klo.05.09 Jorvin sairaalassa :heart: . Pituutta pojulla oli 51cm ja painoa 3840g =) . Kotona auttelee 4v. isosisko :heart:
  9. O

    aurinko paistaa risukasaan

    Ekassa ultrassa kävin jo rv 5+4... lääkäri halus kattoo että kaikki on niinku pitääkin ja niinhän ne oli sydän löi ja kaikkee... :heart:
  10. O

    aurinko paistaa risukasaan

    Meidän tarina. Oman pienokaisen saaminen oli jo meidän pitkäaikainen toiveemme, vaan ei kuulunut ei. Niinpä hakeuduimme hoitoihin ja minä kahlasin ison leikkauksen läpi endon takia. Ei siitäkään apua heti löytynyt ja taas tutkittiin ja hutkittiin. Minulle tehtiin kohdun ja munatorvien varjoaine...
  11. O

    moi

    Täällä kans ilmoittautuu yksi elokuussa -04 syntyneen tytön onnellinen äiti. Lapsia tosin on yhteensä neljä. :wave:

Yhteistyössä