Hakutulokset

  1. F

    40+ so what wol.13

    Pikainen oma napa päivitys tässä lounas tauon lomassa. Testasin maanantaina apteekin testillä negan (n) Tiistaina ja eilen juili ja jomotteli tuttuun tyyliin ja olin varma että kohta hanat aukeaa. Noh, malttamattomana eilen päivällä päätin uitella ainoan testini. Clearbluen plus testiin piirtyi...
  2. F

    40+ so what wol.13

    Paljon onnea Keltsi! Ja Maimeille hurjasti onnea punktioon (y) Kolibrinorsu, mulla oli kans hieman hankaluuksia saada ukko kellistettyä! On se ny ***kele kun ei pipari maistu :mad: Toiveilija38, mää olen aina tikutellut aamulla CB:n digillä. Nyt kuitenkin iski vissiin turnausväsymys ja aattelin...
  3. F

    40+ so what wol.13

    Niin ja jos ketään kiinnostaa niin käykääpä vilkaisemassa oheinen linkki. Mulle oli ainakin alkuun ihan hepreaa kaikki lyhenteet. http://www.vauva.info/foorumi/topic/1290-lyhenteet-ja-merkkien-selitykset/
  4. F

    40+ so what wol.13

    Voi Oodikas, sulla on kyllä sana hallussa :LOL: Nauran täällä ihan katketakseni kavereitten mummon väijymiselle jne.
  5. F

    40+ so what wol.13

    Eilen alkoi armoton suklaan mässäys ja arvasin heti mitä tuleman pitää... Aamulla hanat auki ja tänään siis kp1. Jännä että kierto piteni parilla päivällä kun se on yleensä ollut niin jämptisti 28 päivää, hmmmm. Mulla vanhalla kotkalla lensi jo vaikka mitä ajatuksia päässä :ROFLMAO: Noh, pakko...
  6. F

    40+ so what wol.13

    Hei kaikille! Täällä yksi vanha pieru haluaisi liittyä joukkoonne :) Olen jo pidemmän aikaa seurannut jännityksellä teidän kuumeilua ja nyt päätin vihdoin hypätä mukaan, jos vaikka vertaistuki auttaisi raskautumaan :LOL: Minulla on kaksi lasta ja nyt kuumeilen kovasti kolmatta kun olen vihdoin...

Yhteistyössä