Hakutulokset

  1. N

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moi! Minäkin haluaisin kerhoon mukaan! :)
  2. N

    Montako alkion siirtoa sinulle on tehty ja mitä sillä on saatu?

    1. ICSI, tuoresiirto: plussa, nyt 12+2
  3. N

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    YRITTÄJÄT *keijukainen*......1.ICSI/2.PAS.......................tammikuu 2013 RBAM.................2.IVF.............. ...................tammikuu 2013 Adela..................1.IVF/1.PAS.........................marraskuu2 012/tammikuu2013...
  4. N

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Oli hauska lukea Yoslenen juttuja, enhän minäkään osannut täältä pois olla! Toivon hirveesti voimia teille kaikille hoitoihin ja niitä onnellisia plussia!!! Voi miten ihanalta tuntui lukea Adelan uutiset! Valtavan paljon onnea teille!!! Ja hyviä hermoja ultraan asti!!! Nyt vaan sun pitäisi...
  5. N

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Onnea tuhannesti Yoslene!!! :heart: Totta, jännitin hirveästi testin tekoa, mutta ei se jännääminen nyt sit tähän loppunu! Mulla on ultra 17.1. Lugeja menee nyt 2 päivässä ultraan asti. Onnellista uutta vuotta kaikille!! :)
  6. N

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kiitos Marjaana84. Paljon onnea matkaan, toivottavasti onnistuu hoito! baulie: Kiitos!! Joo, yksi ainoa alkio saatiin hedelmöittymään!! Toivotaan todella, että kaikki menee hyvin, kun pakkasessa ei oo mitään! Toivon sulle onnistunutta PASsia! :)
  7. N

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Kiitos Yoslene!!:heart: Täällä on vähän pahoinvointia silloin tällöin ja voisin nukkua koko ajan! Rinnat on kipeet. Äsken kävin salilla, mutta ei se juokseminen oikein mukavalta tuntunu, ois pitäny pitää koko ajan tisseistä kiinni ni ei ois sattunu niin paljon. :laugh: Epäusko varmaan on...
  8. N

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Voi kiitos *keijukainen* ja Robina!! Yoslene: Jännittää niin sun puolesta!! Paljon paljon plussatuulia lähetän!!! :heart:
  9. N

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Kiitos Ainutar ja Enneliina! Tänä aamuna piti tehdä kolmas testi! :laugh: Mutta kyllä se yhtä vahva plussa oli vieläkin! :) Kiitos Enneliina, toivotaan todella, että vuosi 2013 olisi täällä onnea ja plussia täynnä! :)
  10. N

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Manuliina: Täällähän minä! :wave: Päivitin tuohon listaan itseni. Menikö oikein? Ihan eka hoito oli, icsi ja yksi alkio siirrettiin (ei muita hedelmöittynytkään). Pitäiskö se merkitä? Haikala: Voi surkeus! :'( Olen pahoillani. Meillä alunpitäen todettiin syyksi mun endo. Se todettiin reilu...
  11. N

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Yrittäjät:popcorn: Manuliina..........1.IVF, ei tuoresiirtoa.............1.PAS tammikuu 2013 Lutinus.............2.ICSI.............. ....................1.PAS tammikuu 2013 Valoa..................2.IVF............ .....................helmi-maaliskuu Nannukka81……...1...
  12. N

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos lämpimistä onnentoivotuksista! :heart: Kaksi testiä tehty ja on tää onni nyt uskottava. :) Voi ambrosio. Ei ole sanoja. :hug: Mulla taas on ollut sellainen olo, että koko tän järkyttävän lapsettomuusprosessin ajan mulla on pitänyt olla hirveesti muuta tekemistä ja miettimistä...
  13. N

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Toivottavasti vietitte mukavan ja rentouttavan joulun! :) Tänään tein raskaustestin. Voi sitä onnen ja ihmetyksen tunnetta, kun plussa tuli!! Kaksi testiä on tänään pitänyt tehdä, mutta kai tää nyt on uskottava!! :heart:
  14. N

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Kyllä ne teidän plussatuulet puhalsivat tänne asti!! Kopioin toiselta palstalta, kun kädet tärisee niin, ettei voi kirjoittaa! :D : Nyt se on tehty! Täällä on aamu tuijotettu hölmistyneen onnellisina raskaustestiin tullutta plussaa! Voiko tää olla mahdollista?? Plussa tuli ruutuun ihan saman...
  15. N

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Nyt se on tehty! Täällä on aamu tuijotettu hölmistyneen onnellisina raskaustestiin tullutta plussaa! :heart: Voiko tää olla mahdollista?? Plussa tuli ruutuun ihan saman tien ja mielestäni vahvana (no, ensimmäinen plussa, minkä elämässäni olen nähnyt!). Nyt lähden ostamaan noita testejä ainakin...
  16. N

    Ivf hoitoja lapsettomille

    idealisti :laugh: Kyllä täällä on hermot riekaileina! Mutta saan ainakin "leikkiä" olevani raskaana huomiseen asti... :) Anteeksi, kun en tajunnut ees kertoa taustojani alkuun tälle palstalle hypättyäni! Mutta nyt tulee sitten faktaa :) : Mä oon 28, mies 32. Lasta on kovasti tehty vajaa...
  17. N

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos kiitos tervetulotoivotuksista ja tsempeistä! :) Haikala: Eilen olisin vielä kirjoittanut, että ei mitään oireita oo, mutta tänään tuli iltapäivällä tosi huono olo. Kaupan kassalta oli pakko lähteä vessaan, kun olin varma, että oksennan siihen. Edelleen on tosi etova olo. Menkkamaisia...
  18. N

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    idealisti, tottakai on ok! Kaksipäiväinen alkio on laitetettu, joten täytyypä kerätä rohkeutta testaamiseen! Kiitos plussatuulista!!! :heart:
  19. N

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Manuliina..........1.IVF, ei tuoresiirtoa.............1.PAS tammikuu 2013 Lutinus.............2.ICSI.............. ....................1.PAS tammikuu 2013 Valoa..................2.IVF............ .....................helmi-maaliskuu Nannukka81……...1. ICSI…………..............…....2 . ICSI...
  20. N

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei, nyt on kyllä ihan pakko liittyä tällekin palstalle, jos vaan pääsen näin "kesken kaiken". Oon kirjoitellut tuolla toisessa ketjussa, mutta kylläpä herätti tunteita kun selaili teidän kirjoittelua: voi miten surullinen oon negan testanneiden puolesta! :'( Voimia teille jatkoon! :hug...

Yhteistyössä