Hakutulokset

  1. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    heippa taas tänne! np-ultra oli tänään ja laskettu aika siirtyi päivällä. Pikku kaveri oli oikein eloisa vekkuli. ensimmäinen mitta antoi lasketuksi ajaksi 29.1 ja kun aikansa pyöritteli niin mitaksi tuli 5,8cm ja la 2.2. Kaikki oli hyvin ja niskaturvotus oli normi. Minulle oli uusi kokemus...
  2. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    kiertosi pitäisi olla peräti 34päivää että täsmäisi tuon viimesten kuukautisetesi ja 1.2 lasketunajan kanssa.. jos kiertosi on 26-33päivää niin laskettu aikasi jää tammikuun puolelle.. :) mutta tuo ultrahan sen sitten sinetöi se "virallisen" lasketun ajan...mikä minun kohdallani ainakin...
  3. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    luulen että laskettu aikasi tipahtaa tammikuun puolelle usean päivän... mutta tosiaan jos kuukautisesi on alkanut tuolloin 24.4 niin rv ois 11+0
  4. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    mun kierto 26päivää ja viim kuukautiset oli 28.4 tekee minun kohdalla 10+4 äiti maa..olen tietonen kyllä kieron pituuden vaikutuksesta...
  5. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    laskeskelin että minun laskuillani ei ihan täsmää tuo laskettu aika ja viikot. minun la on myös 1.2 kuukautisista laskettuna ja ultrassa sain tismalleen saman ja minulla on tänään rv 10+4 vasta perjantaina olisi tuo 11+0. vois kyllä tosiaan olla että laskettu aikasi olisi tammikuun lopulla. :)
  6. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Hei vaan kaikki äitykät pitkästä aikaa :) Oli kiva sekä hieman kurja lukea tätä heinäkuun ketjua...jaksuja ja haleja pikkusen menettäneille. Itse olen voinut mega pahoin viimeset 4viikkoa, ja liikkuminen rajottuu sängyn ja sohvan sekä jääkaapin välille...mikään ei jaksa kiinnostaa ja koko...
  7. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *toukokuu*

    heippa mamit :) Viikonloppu takana ja pojan 8vee syndet vietetty. Vaikea on peitellä väsyä ja intoa sukulaisilta kun niitä oli eilen koko olohuone pullollaan. Kova olis halu kertoa uudesta tulokkaasta mutta en arvaa vielä..jos jotain kävisikin ja joutuisi ilmottaa että eipäs vauvaa...
  8. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *toukokuu*

    Heipä tänne taasen Jestas että väsyttää ja kiukuttaa hetkittäin ihan kauhiasti...No mutta, tänään piristin mieltä kun käväsin Kimperin liikkeellä, tarkoitus oli ostaa tuolle 3vee neitokaiselle jokin ihana kesä juttu mutta sittenhän mulla irtos lapasesta koko homma :) Mies oli mukana ja...
  9. O

    HELMIKUUN HELMET 2013 *toukokuu*

    heippa hei helmi äitylit <3 Täällä myös yksi NÖRTTI joka ei osaa laittaa punaisella.. mutta minulla 5 lapsi/K-SKS lapset tyttö -99, tyttö -01, poika -04, tyttö -09 Olen 31vuotias suurperheellienen (niin kai voi jo sanoa). Minulle tämä on jo 7raskaus eli pari km takana päin. edellinen...
  10. O

    Kuinka mones raskaus ja lasten iät?

    heippa Tää ois täällä rv 4+3vasta mutta raskaus erittäin toivottu nyt jännitetään että mitään odottamatonta ei tapahtuisi.. Minulla 7raskaus mutta eloisia lapsia on neljä 13v, 11v, 8v ja 3v ja nyt sitte toivotaan että tämä viides liittyy letkaan tammi-helmikuun vaihteessa. kaksi keskenmenoa...

Yhteistyössä