Hakutulokset

1. N

Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

Hei kaikille ja onnittelut uusista vauvoista! <3 Huomasin tuota synnyttäneet-listaa tutkaillessani, että mulla taitaa olla tähän mennessä painavin vauva! :-D Neuvolantäti kävi eilen kotikäynnillä, ja kuulimme pelkästään hyviä uutisia: paino on noussut kuudessa päivässä yli 200g ollen melkein...
  2. N

Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

Hirmuisesti on tullut tekstiä ja vauvoja viime keskiviikkoillan jälkeen, kun täällä viimeksi kävin :). Onnea kovasti kaikille perheille! <3 Ei tullut sitten meille(kään) helmivauvaa, tässä saatte ainakin synnytyskertomuksen alkua, jos enempään en kertarysäyksellä ehdi! Eli, torstaiaamuna...
  3. N

HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

Ensari84, näin unta että ilmoitit vauvan syntyneen ja olin unessakin suorastaan hämmentävän onnellinen puolestasi! :) Toivottavasti aikasi ilman vauvaa sylissä ei käy lohduttoman pitkältä tuntuvaksi, tsemppiä sinne! Eilen tosiaan sain lähetteen äitipolille painoarvioon, ja tänä aamuna minulle...
  4. N

Hei vaan kaikille! Mulla oli tänään neuvola, ja viidessä päivässä painoa oli tullut 2,8 kiloa. Jösses... Kun turvotustakaan ei ole näkynyt, niin pitää pistää tämä sunnuntaisen sukujuhlan piikkiin (ja ehkä myös niiden suklaakonvehtien takia jotka söin tänä aamuna!) :D Ja sf-mitta jo 37, sentin...
  5. N

Hei kaikille ja erityisonnittelut synnyttäneille! <3 Eipä tässä jaksaisi enää itse odottaa oman vauvan syliin saamista... Perjantai-iltana olimme miehen kanssa aivan varmoja, että nyt lähti synnytys käyntiin, kun ennakoivat supistukset tihenivät ja muuttuivat sitten yhä kivuliaammiksi ollen...
  6. N

Moi kaikki! Olisi tosi paljon kirjoitettavaa, mutta katsotaan kuinka paljon ehdin! Perhepedistä: Esikoisen aikaan huomasin, että minun oli mahdotonta nukkua vauvan vieressä, sillä mulle on tosi tärkeää vaihtaa kylkeä monesti yön aikana, ja vauva vierellä se nyt vaan ei oikein onnistu. Eli en...
  7. N

Moi kaikille, ja tervetuloa uudet! Olen käynyt muutaman kerran viikossa lueskelemassa kuulumisianne, mutta itse ei ole tullut kirjoiteltua. Eli myöhästyneet onnittelut Pialiisalle pienestä pojasta ja hänen kotiin pääsystään! Ja onnea Maaritille, toivottavasti kaikki alkaa olla siellä...
  8. N

HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

Hei kaikille! Kysissä ei saa synnyttää veteen, mutta amme oli ihan ehdoton esikoisen synnytyksessä. Ainakin muistaakseni täälläkin on vain yksi amme, ja vaikka sinä yönä kun ammeessa makoilin oli koko sairaala täynnä synnyttäviä, vain minä olin toivonut ammetta. Kaksi tuntia siellä sain...
  9. N

HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

Hei kaikille! Erityistsempit Tigelle ja kaikille vuodepotilaille! <3 Pitkään on pitänyt kirjoitella, mutta aina kun olen päässyt juttujanne lukemaan, on pitänyt lähteä tekemään muita hommia ennen kuin olen itse ehtinyt kirjoittelemaan mitään. Nyt voisi olla kuitenkin kerrankin aikaa tähänkin...
  10. N

HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

Hei kaikille ja erityistsempit Pink89:lle ja Kengumammalle minultakin! Eilen meni kela-paperit eteenpäin ja rastitin sitten pienellä haikeudella äitiysavustus rahana -kohdan, voih! :) Viikonloppuna tsekkasin meidän vauvanvarustetilanteen siskoni kanssa ja kyllähän sitä tavaraa löytyi...
  11. N

HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

Moi taas kaikille! Kiitos vastauksistanne tuon sukupuolijutun suhteen. Kyllähän se tästä hiljalleen alkaa kehkeytyä tuo äitiys pojalle :). Mietin sitäkin, kun tyttö on aina ollut isintyttö, niin olisihan se ihana saada oma mammanpoika sitten! Minulla on 8.10. seuraava neuvola, jossa...
  12. N

KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

Minäkin tulisin mielelläni listalle! Eli la on 1.2., ja asumme noin 10 min ajomatkan päässä Kysistä. Esikoinen täyttää näillä näppäimillä 3 vuotta, ja hänkin syntyi samaisessa sairaalassa. Kyseisenä yönä oli talo tupaten täynnä synnyttäjiä, joten kätilöt ja lääkärit vaihtuivat aivan jatkuvasti...
  13. N

HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

Hei kaikille! Eilen oli tosiaan rakenneultra, ja ruutuun pamahti heti ekaksi hieno katsaus jalkoväliin - siellä oli pippeli! Eli kuten arvelimmekin, selkeä poikalupaus annettiin (älä L.O.V.E. laita sinisellä, inhoan sitä väriä! :D )! Eilen jo ehdin ahdistua, että mitenkä me ikinä päästään...
  14. N

Hei kaikille pitkästä aikaa! En ehtinyt käydä täällä pitkään aikaan laisinkaan, joten meni useampi ilta teidän juttuja lueskellessa :). Onpa ihanan monella ollut jo rakenneultra, onnea teille! Me vielä kärvistellään, mutta maanantainahan se jo on. Poikaolo on meillä molemmilla, tosin tytär...
  15. N

Moi vaan kaikille ja tervetuloa Ketunhännälle minunkin puolestani! Täällä on taas ehditty puhua vaikka mistä, muistaisinkohan vielä mitä te puhuitte edellisellä sivulla? Ainakin kantoliinoista oli puhe. Minä kokeilin muutaman kerran sidottavaa liinaa ja lisäksi meillä oli semmoinen toisen...
  16. N

HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

Täällä taas! Eilen oli neuvola, kaikki oli kunnossa. Kilpirauhasarvotkin olivat täysin normalisoituneet. Ja sydänäänet kuuluivat ihanana hevosenlaukkana. Lääkärineuvolassa kolme viikkoa sitten en niitä kuullut, kun silloin istukan äänet kuului niin voimakkaina, mutta nyt! Oli kyllä minullakin...
  17. N

Hei kaikille! Minulla on torstaina toinen neuvola, josko siellä sitten saisi tietää nuo kilpirauhasarvot, kun en ole jaksanut lääkäriin niiden puolesta soittaa, kun lupasivat kerran soittaa, jos lääkitystä pitää nostaa. Eikä mitään ole kuulunut! 11 tunnin yöunet tuntuu vieläkin olevan se...
  18. N

Voi itku, kun on ihana äitiyspakkaus! Varauduin jo siihen että se on täynnä hailakoita poikavärejä, mutta aivan ihanat nuo ruskeat, oranssit ja vihreät vaatteet, myös harmaa pukukin näyttää yllättävän kivalta! Höh, mä luulin että 140 euron valinta olisi ollut itsestäänselvyys, muttamutta...
  19. N

Oi, vauvanvaatteethan on ihana puheenaihe! Kietaisubodyt neppareilla ja puolipotkarit oli meillä esikoiselle ehdoton ykkönen, kun sukat potki heti jaloistaan. Nyt kun saadaan kaikki talvivauvat, suosittelisin myös villavaatteita! Meillä oli käytössä villabody, villapotkuhousut ja iso kasa...
  20. N

Moi kaikille! Cannes, on mahdollista tuntea jo liikkeet! Minäkin olen tuntenut reilu pari viikkoa liikkeet, vaikka esikoisesta tunsin ne vasta puolivälissä raskautta. Istukan paikka mm. vaikuttaa! Se on just tuollaista muljahtelua ja tuuppimista minullakin, kerran oli selvä tökkäisypotku ja...

Yhteistyössä