Hakutulokset

  1. V

    Osaaako kukaan venäjää?

    tarttis hieman apua....
  2. V

    Heili karjalasta!

    Laitoin sulle yv:tä =)
  3. V

    mä lähen autokouluun

    taas vaihteeksi, nyt ajamaan c-korttia tai sitten johonkin ajamaan rekkakorttia. Pitkän keskustelun jälkeen mieskin myöntyi!!Ihme on tapahtunut! =)
  4. V

    vaasasta avonin ja svipen myyjiä?

    tarttisin avonilta pari juttua ja svipren vaaleenpunasta litkua!! laitatko yv:tä jos myyt jompaa kumpaa, kiitti.
  5. V

    god morgon! ketä hereillä..

    tarttis laittaa kamoja kasaan, pitäs käydä Turussa tänään pienimmän kanssa. mutta en viitti ku kerrankin pojat nukkuu ja saa viettää oikein laatuaikaa koneella. Ja jopa juoda aamukahvit ite ilman että isompi pummii kokoajan ryyppyä. =) Niin että hyvät huomenet vaan.
  6. V

    VAASALAISET!!!!

    joko ganes menee teatterissa????
  7. V

    onkos taare linjoilla???

    huhuu???
  8. V

    nimiehdotuksia tyttökoiralle!

    Mulla pää ihan tyhjä(kuten aina) ja pitäisi keksiä nimi pikkupennulle. Pentu on harmaa jossa vaaleanruskeita merkkejä.
  9. V

    Ei kellään ole leikkikehää?

    tarvisin oikein pikaisesti vähän neuvoa...
  10. V

    Milloin alkaa syysloma Raisiossa?

    kiitti jos joku viittii vastata :flower:
  11. V

    Hintatietoa kaivataan!!!!!!

    74-senttinen remun tai travallen 2-osainen toppapuku, toppatakki ja olkainhousut,käytetty erittäin vähän, paljonko sellaisesta voi tarjota? Mulla ei mitään hajua paljonko maksaa ees uutena. pliis pliis auttakaa..
  12. V

    löytyikö se säästöpossun mies?

    Oli hukassa tässä joku päivä sitten...
  13. V

    yöunien pituus

    tiedän että vaihtelee, mutta nukkuuko TEIDÄN mielestä mun puolivuotias liian lyhyet yöunet? Menee iltaisin nukkumaan (sammuu sitteriin) noin 20-20.30 herää yöllä noin kahden aikoihin ja hörppii noin 100ml maitoa ja nukahtaa ja herää taas neljän-viiden aikoihin ja taas se sata ml maitoa ja...
  14. V

    meidä koirasta tuli enkeli

    jouduttiin lopettamaan eilen.. vieläkin sellanen epätodellinen olo. Ja poika kyselee hauvaa.
  15. V

    tosta kummiudesta...

    Meillä on tälläinen tilanne vanhempi poika kastettu ja hällä kummit ja asia ok. Mutta pienempi jäi kastamatta, syitä on monia, esim. ei ollut oikeen kunnon kummiehdokkaita ja yms... Mites synttärit ja joulut? Miten selitän pienemmälle ettei hällä kummeja mutta isommalla on? Pienempi on vasta...
  16. V

    huvinsa kullakin...

    Poika istuu mun sylissä ja mutustaa keksiä ja hokee " pipu näkyy" tai "pipu pois", tarkoittaa hymiöitä.. =)
  17. V

    noista retroista

    meneekö ne ihan oikeesti kaupaksi siis jotkut froteiset vauvanvaatteet??
  18. V

    kivaa olla köyhä!

    Eksyin tänään reiman tehtaanmyymälään josko siellä olisi ollu jotain vk-/villahaalaria 5kuiselle, no ei ollu. Aattelin että katompa samalla pojille talvihaalareita. Pienemmälle olisi saatu 139e maksava mutta samasta mallista ei ollut kokoja isommalle joten sille olisi pitänyt ottaa 169e...
  19. V

    ostin tänään skootterin

    mummolle! mummu kun oli kateellinen mun prätkästä, no nyt mummulle on oma vespa...
  20. V

    tartteeko kukaan äitiysvaatteita?

    melkein postikulujen hinnalla. kaksi paitaa mustat trikoot, melkein uudet ja sammarit. koko m-29. laita yv:tä jos kiinnostaa =)

Yhteistyössä