Hakutulokset

  1. H

    BABYBJÖRN Miracle rintareppu testissä

    Hei HP ja muut lukijat! Vielä lisäyksenä rintarepun käyttöön lentokoneessa, mikä tuli nyt mieleeni... Rintareppua ei lueta käsimatkatavaraksi vaan se kulkee lentokoneessa ns. kantovälineenä eli ei tarvii jännittää mitä lentoyhtiöt tuumivat rintarepusta :) Ja meillä ainakin neiti kulki...
  2. H

    Kaksplus.fi & BABYBJÖRN kysyy: Missä tilanteissa olet käyttänyt Miracle rintareppua?

    Tervehdys tuulisesta Keski-Suomesta! Foorumille oli ilmestynyt kysymys BabyBjörniltä, missä tilanteissa rintareppua on käytetty... Kirjoitinkin kokemuksia Espanjan reissulta tuonne toiseen viestikenttään, ja tähän päivitän nyt uusimmat kokemukset luontoretkeltä :) Eli toissa päivänä...
  3. H

    BABYBJÖRN Miracle rintareppu testissä

    Buenosta tardesta vaan! Olimme juuri lomamatkalla Espanjassa ja totta ihmeessä meillä oli Miracle rintareppu reissussa mukana. Lämmintä piisasi sen verran, että rintareppua käytimme lähinnä vain lentokentillä ja muutoin neitimme 3½kk matkasi matkarattaissa. Eli +35 asteen helteessä...
  4. H

    BABYBJÖRN Miracle rintareppu testissä

    Hei, Olen yksi testiryhmään valittu ja olen ollut tosi tyytyväinen BabyBjörnin Miracleen ja erityisesti sen lantiovyöhön :) Olen kokeillut testimielessä ystävältäni noin 8 vuotta vanhaa BB:n rintareppua, jossa ei ole ko. vyötä ja voi kyllä sanoa, että selkä joutuu koville ilman sitä...
  5. H

    Kaksplus.fi & BABYBJÖRN kysyy: Viihtyykö lapsesi hyvin Miracle rintarepussa?

    Hei, Meidän neiti 3kk viihtyy alkuäkäilyn jälkeen repussa hyvin. Tyttönen tosiaan hetken itkee, kun olen laittanut hänet kyytiin, mutta nopeasti itku laantuu ja alkaa ympäristön ihmettely (sen mitä näkee, kun on kasvot rintaan päin). Vielä on ole häntä pitänyt kasvoja menosuuntaan, mutta tätä...
  6. H

    esittely

    Rintareppu on nyt noudettu postista ja muutama kävelyreissu takana! Olen reilu kolmekymppinen äiti ja toisena testaajana rintarepulle on 3kk:n ikäinen neitimme. Olemme hyvin liikkuvasta sorttia ja repulle tulee varmasti monenlaista käyttöä erilaisissa tilanteissa niin kotimaan kamaralla...

Yhteistyössä