Hakutulokset

  1. Nenya

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Mahtavaa Aina-Ilona! Paljon Onnea :flower:
  2. Nenya

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    niin ja piti vielä lisätä, kun jokin aika oli puhetta siitä näyttääkö ovistikut raskauden. Mulla ainaskin näyttää ovistikutkin plussaa...
  3. Nenya

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Suuret kiitokset onnitteluista :flower: Red Sragon oletkin siirtänyt minut jo plussanneisiin :) Eilen pähkäiltiin neuvola-tädin kanssa tota laskettua aikaa ja alustavasti se olis 23.3. Musta kyllä tuntuu, että siirtyy ultran jälkeen huhtikuulle..sen takia ei vielä viitti...
  4. Nenya

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heippa! Rakastava äiti Paljon Onnea :flower: Rhea ja Aina-Ilona teijän "kannustuksesta" päätin vielä tehdä yhden raskaustestin. Alunperin aattelin odotella ens vkon lääkärikäyntiä ilman sitä. Tänä aamuna sitten testasin ja alle minuutissa ilmestyi vahva plussa :heart: Nyt sitten...
  5. Nenya

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Katrinaiselle ja Venla05:lle paljon voimia kauheita juttuja sitä tapahtuukin. Mulla tosiaankin ne menkat jo reilusti toista viikkoa myöhässä. Viime torstaina raskaustesti oli nega ja sen jälkeen en oo viittiny testaillakkaan. Eilen testasin ovistikuilla haamun ja tänään jo selkeän plussan...
  6. Nenya

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Paljon Onnea Joannalle vauva-uutisista :flower: Täällä ei vieläkään menkkoja. Viimesimmän testin tein torstaina ja nega oli. Varasin itselleni lääkäri ajan. Pakkohan ne menkat on jotenkin saada alkamaan. Ärsyttää vaan, kun aika on vasta parin viikon päästä. Lähetään torstaina mökkeilemään...
  7. Nenya

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Lauantai aamuna tein sitten raskaustestin, kun menkat oli myöhässä. Negaa näytti. Eipä ole vieläkään menkat alkaneet... nyt siis jo kuudes päivä, kun menkat myöhässä ei auta muuta kuin odottaa. Koska jos olisin raskaana niin olishan se jo lauantain testauksessa näkynyt :/ Suuret onnittelut...
  8. Nenya

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heippa kaikille! Mökiltä palailtiin tänään ja menkkojen piti alkaa tiistaina vaan ei näy. Testiä en ole vielä tehnyt, kun tuntuu, että menkat vois alkaa hetkenä minä hyvänsä. Täytyy huomenna aamulla tehdä...Olis se kyllä mahtavaa, jos plussaa näyttäisi, kun laskurien mukaan myöhästyttiinn...
  9. Nenya

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Möttönen Isot Onnittelut sinulle :flower: Rhea Tyttöä, kun odotin niin monilla kavereilla joilla raskaus oli alussa oli just tollasta sun kuvailemaa tuhruvuotoa. Vauvat on kuiteskin kaikilla. Ilmeisesti aika yleistä on tollainen vuoto vaikka vauvalla olisikin kaikki hyvin. Äiti -1966 ja...
  10. Nenya

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Emminmamma Kiitokset listaan lisäyksestä :flower: Joanna Tosta ovulaatiosta niin yleensä kehotetaan jo muutama päivä ennen ovulaatiota harrastelemaan, kun ne siittiöt pysyy 2-5päivää "elossa". Lisää kuulemma mahdollisuuksia tulla raskaaksi kummasti. Mä oon lukenu sellasen jutun tosta...
  11. Nenya

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Piti jo viimeksi kirjoittaa, että Suuret Onnittelut Plussanneille :flower: Kylli-tädille paljon onnea kihlautumisesta. En ole vielä ilmoitellut noita kiertopäiviä. Mulla on kyllä ennätyspitkäkierto 41 päivää :| . Kun tehtiin miehen kanssa päätös yrittää toista lasta niin myöhästyttiin...
  12. Nenya

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Heippa kaikille! :wave: :wave: Täälläkin kuumeillaan. Luin noita vanhoja juttuja sieltä täältä ja nyt on muodostunut suurinpiirtein kuva keitä täällä on ja missä vaiheessa yritystä :) . Meillä on tytär kohta 9-kuukautta ja viime viikonloppuna juteltiin josko meille perheenlisäystä näinkin...
  13. Nenya

    rotavirusrokote

    Tosiaankin siinä tutkimuksessa annetaan osalle valmiiksi nestemäisessä muodossa oleva rokote ja osalle markkinoilla jo oleva nesteeseen sekoitettava jauhe muotoinen rokote. Meille annettiin tota valmiiksi nestemäistä. Tosiaankin viime torstaina oli rokote ja vielä vähän oireilee: vatsa...
  14. Nenya

    rotavirusrokote

    Me oltiin eilen ekalla rota-rokote käynnillä. Ekaks tytölle laitettiin puuduttavat "tarrat" molempiin käsivarsiin (piti vaikuttaa 30min). Sen jälkeen lääkäri tutki tytön perusteellisesti (silmät, korvat, lonkat ym..). Sitten hoitaja punnitsi, mittasi ja lämpö otettiin. Verinäyte otettiin ihan...
  15. Nenya

    LÄHIAIKOINA SYNTYNEET VAAVIT

    12.10. klo 9.37 syntyi pieni tyttömme 3260g ja 49cm kätilöopistolla sektiolla (perätilaan oli viikko aiemmin kääntynyt, joten siksi sektio).

Yhteistyössä