Hakutulokset

  1. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Meille syntyi pikku Peanut tiistaina 22. päivä 16.05 :) Painoa pienoisella oli vain 1875 grammaa ja synnytys oli todella kaoottinen, mutta kaikki hyvin nyt. Mikael Alexander eli Peanut pääsi leikkaukseen heti seuraavana päivänä ja se meni todella hyvin. Torstai iltana päästiin pois...
  2. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Vauvaton onneks olkoon oikein varovaisesti täältä! Toivotaan parasta ja pidetään kaikki sormet ja varpaat ristissä että plussa vahvistuu!!! Räsynukke suunniteltu käynnistys on tulossa ja tämän päiväisessä tarkastuksessa päätettiin alustavaksi päiväksi ensi maanantai 28. päivä! Jee!! On...
  3. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Onneksi olkoon Räsynukke!!! Oikein ihanaa ja hyvän kokoinen tyttö tuli! Mielelläni kuulen lisää kulumisia kunhan ehditte vähän toipua lisää. Onkohan Aniit jo nyt jakautunut? Täällä tuli eiliseksi extra sairaala päivä kun piti viettää siellä koko päivä tarkkailussa. Ongelmana oli että...
  4. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Onnea huomiselle Aniit!!!Todella jännää!!
  5. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Täällä jälleen. Lääkärit eivät osanneet sanoa auttaisiko vesien poisto kipuun joten jättivät päätöksen meille joten päätin vielä kokeilla jos selviäisin. En kuitenkaan viitsi ottaa sitä riskiä että synnytys käynnistyisi siitä. Annetaan Peanutille vielä 10 päivää masuaikaa jos vaan voidaan. Veden...
  6. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Aniit todellakin usein mietin mitenkä tämä vaikea raskaus olisi hoitunut Suomessa ja mikä siellä olisi päätös synnytyksen käynnistämisestä ja tarkkailusta näinä viime kuukausina... Minttu ymmärrän hyvin noita sun ajatuksia vanhemmaksi tulemisesta. Itse se tulee aina välillä mieleen mutta...
  7. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    ooh jännää että supistelut ovat alkaneet Aniit! Tuntuuko ne ihan kunnon supisteluilta vai vielä vain harjoittelulta? Meillä oli maanantaina tarkastus ja tunnin sydänkäyrän jälkeen oli vielä ultra jossa kaikki tarkistettiin. Koko oli hyvä ja omalla vähän edelläkävijän käyrällä, mutta ongelmana...
  8. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Hienoa että varhaisultrat ovat kaikilla menneet noin hyvin ja monta pientä sykettä kuultu!! Älkää miettikö liikaa niitä viikkoja ja päiviä jotka alkuvaiheessa annetaan. Meillä se ainakin vaihtui useaan otteeseen. Aniit onpas siellä rötkäle tulossa! Toivottavasti kaikki menee näillä viime...
  9. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Onnea Ambrosia ja tervetuloa joukkoon!! Hienoa että nyt on plussannut! Kiitos kaikille kommenteista. Kyllä täällä puuskutetaan eteenpäin ja kirjoja tulee luettua! Meillä oli tarkastus eilen ja kaikki näytti olevan kunnossa vauvalla. Ainut ongelma oli että paine oli kasvanut melkoisesti ja...
  10. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Hei kaikille ja pahoitteluni että tässä on aikaa niin vierähtänyt! Kaikki on ok täällä. Nyt olen ollut edellisviikon maanantain ultrasta saikulla ja aikaa olen yrittänyt kuluttaa tekemällä kaikkea mikä ei vauvaan liity. Vieläkin pelottaa niin että tässä menee jokin vialle ja se etten voi tästä...
  11. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Onneksi olkoon Linneat ja tervetuloa joukkoon!!! Aniit: Toivottavasti ultrataan ä-polilla ja saat taas vauvelin nähdä! On se vaan ihanaa seurata kuinka hän kasvaa. Se on kai ainut hyvä puoli tästä jatkuvasta tarkkailusta. Tikkerituu: Hienoa että varhaisultra meni hyvin ja pieni syke...
  12. H

    Duodenaali Atresia

    Hei Leenaelisa ja muut joilla on sama ongelma. Omalla vauvallani juuri todettiin sama ongelma ja olen nyt rvklla 26+4. Jos viela taalla palstoilla olet niin mielellani kuulisin lisaa..
  13. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Eilen oli sairaalakäynti...ensinmäinen monista sekä minulle että Peanutille :( Selvisi että vauvalla on tukos vatsassa joka täytyy leikata heti syntymän jälkeen joten hoitoni siirretään tähän sairaalaan. Tukoksen myötä vauva ei voi juoda joten lapsiveteni lisääntyy jatkuvasti ja joudun näillä...
  14. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Kauhea hysteria ja paniikki päällä..tänään oli 4d ultra ja ennen kuin he edes ehtivät aloittaa 4d osuutta he näkivät vauvan vatsassa jonkun epämääräisen nesteen. Suurempaan sairaalaan jossa on paremmat laitteet on aika ensi maanantaille mutta en tiedä mitenkä tässä sinne saakka selviäisi kun...
  15. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Tervetuloa joukkoon Tikkerituu ja varovaiset onnittelut täältä myös!! Todellakin on täällä vähän hiljaista joten mukavaa saada uutta eloa tähän joukkoon. Kyllä se aika nopeasti vierähtää vaikka tuntuu aluksi todella hitaalta.. Täällä menee kohtalaisesti. Vieläkin on ongelmia pari kertaa...
  16. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Aniit: Mielenkiintoista kuinka erimaissa on eri käytännöt tarkistusten suhteen...ehkä ensi kerralla sitten minullakin tarkistetaan lisää... Oletteko muuten varanneet 4D ultraa? Täällä se onneksi maksaa vain 100e joten päätettiin se ottaa ja tuleepahan siinä sitten yksi tarkistus ja ultra...
  17. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Räsynukke Kivaa kuulla että kaikki oli kunnossa rakenneultrassa, mitenkä tämän päivän ultra meni? Päätittekö että haluatteko tietää sukupuolen? Pikku hiljaa voit alkaa kanssa uskoa että kyllä sieltä on vauva tulossa ja voit aloittaa tavaroiden oston. Itse en ole vielä muuta kuin kerännyt...
  18. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    POKS 20 viikkoa kasassa!!! Rakenneultra oli tiistaina ja kaikki oli kunnossa ja selvisi että poika on tulossa :) Oltiin miehen kanssa ihan varmoja että tyttö tulee mutta eipäs tullutkaan.. Nyt olen jo vihdoinkin alkanut pyöristyä enkä näytä enää vaan liikaa olutta juoneelta :) Ja potkut...
  19. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    POKS 18 viikkoa on nyt täynnä ja nyt alkaa pikkuhiljaa näkyä. Midwife tarkastus oli ja vaikka olen vieläkin minus 3 kiloa niin ei kuulemma tarvitse vielä huolestua...itseä kyllä se kummastuttaa kun etenkin nyt viimeiset viikot olen selvinnyt lähes oksentamatta, mutta kaippa he tietävät...
  20. H

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Onnea Kaktuspiikki ja Tinsq!!! Hienoa kuulla että teillä molemmilla menee hyvin uusien pienien nyyttien kanssa....Melkoinen kokemus taisi Tinsq tuo sun synnytys olla...hyvä että kaikki meni lopuksi hyvin.. ON: Täällä ei oikeastaan mitään uutta. Dopplerilla tarkastelen että kaikki on kunnossa...

Yhteistyössä