Hakutulokset

  1. N

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Hei, ja kiitos tsempeistä. Tulin nopeasti ilmoittelemaan että Meille synty tänään aamulla (11.12.12) klo 6.35 ihana poikavauva mitoilla 3260g, 49,5 cm ja pipo 35 cm. Viikot 39+2. Synnytys menikin lopulta nopeasti, sairaalaan lähdettiin klo 1.30 ja salissa oltiin kahdelta. Nyt pitää yrittää...
  2. N

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Kiitos vastauksista malttamaton ja jouluvauva. Supistukset ovat tulleet koko ajan kivuliaammiksi, joten tosissaan toivon että tämä tarkoittaa nyt käynnistymistä. Saa nähdä mitä yö tuo tullessaan eli saako lainkaan nukutuksi kun ovat kuitenkin jo niin kivuliaita. Supistusten väli pysynyt edelleen...
  3. N

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Hei, päätin nyt viimein ilmoitella itsestäni kun en ole muuten kirjoittanut kuin alkuraskaudessa pari kertaa. Joka päivä käyn kyllä lukemassa teidän kuulumiset, mutta olen itse vähän huono kirjoittamaan. Joten täällä yksi hiljaiselossa ollut on viellä yhdessä kasassa. Ensinnäkin onnittelut...
  4. N

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Voi ei iitu ja Mosmos, olen niin pahoillani, voimia :ashamed: Kiitos Rödluvalle närästyslääketiedosta. Olen samaa mieltä Seeruminan kanssa että kaikkia turhia lääkkeitä tulee välttää siis parempi jos voi vaan olla ilman. Koin tänään kauhunhetkiä aamulla vessassa. Pyyhittäessä tuli...
  5. N

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Tervehdys kaikille, ilmoittautuisin mukaan ketjuun. Olen lukenut ketjua heti plussaamisesta asti, mutta en ole tullut vielä kirjoittaneeksi mitään. Rödluvan mua olis kiinnostanu tietää minkä nimisen närästyslääkkeen sait? Pahoinvointilääkkeen nimen jo laitoitkin, mutta mua jäi kiinnostamaan...

Yhteistyössä