Hakutulokset

1. J

Ensimmäinen sektiolla

Miten muilla on ollut jos ensimmäinen on syntynyt sektiolla, koska ei ole avautunut tarpeeksi, niin miten on ollut seuraavan laita? Itsellä olisi laskettu aika maaliskuussa ja ensimmäinen syntyi sektiolla ja olen miettinyt, että mikä todennäköisyys se on, että toinenkin syntyisi. Synnytystapa-...
  2. J

Pidettäiskö tietovisa? :)

10
  3. J

talolla. arvaus. äidinkieli ei ole vahvointa lajia
  4. J

se kymmenen prosenttia. En huomannut et vastasit kanssa.
  5. J

Oikein. Sun vuoro kysyä.
  6. J

Kuinka monta prosenttia maailman väestöstä on vasen kätisiä (noin)?
  7. J

david lynch meniköhän sukunimi oikein?
  8. J

sinä

siitä tiedän koska kävin kattomassa mihin viesteihin olen käyny vastaamassa ja siel oli semmosia viestejä joihin en todellakaan oo vastannu!
  9. J

sinä

sinä joku olet käyttäny tunnuksiani. Yritähän nyt.
  10. J

3d- kortit?

Kiitos vastauksista. =)
  11. J

3d- kortit?

Mitenkäs niitä 3d- kortteja tehdään? Neuvoisiko joku ohjeen? =)
  12. J

tietääkö kukaan?

Nii ajattelin jo pojan kakkuun tehdä jo valmiiksi koristeita ja ajattelin et säilyykö ne ja meneekö huonoksi (mureneeko)?
  13. J

tietääkö kukaan?

Voiko marsipaania pakastaa?
  14. J

Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

Minä oon tästä naapuri kunnast nakkilasta :wave:
  15. J

Lainan marginaali?

meill on mun mielest 0,65% ja pankki on sampo- pankki. Olis vissii syytä vaihtaa pankkia, kun muilla tuntuu olevan pienemmät.
  16. J

Raskaus ja ero

Hei ja kiitos kaikille kannustavista vastauksista! Laitan teille mielelläni sähköpostia, jos viitsitte laittaa oman osoitteenne tänne palstalle. Tosta Tuike-yhdistyksestä luinkin jo netistä, mutta mun paikkakunnalla sitä ei ole. Sitten marssin tänään kirjakauppaan ja ostin Eve Mantun...
  17. J

Raskaus ja ero

Hei! Onko ketään kohtalotoveria, jolla olis pitkä suhde (vuosia)takana, mutta toivottu raskaus saakin miehen epäilemään, haluaako hän viettää elämänsä sinun kanssasi. Mulle on käymässä näin. Olen päättänyt pitää lapsen (esikoinen), mutta nyt täytyy ettii asunto ja muuttaa pois avomiehen...
  18. J

Kuka EI ole käynyt lukiota?

:wave:
  19. J

laitetaanko hääkuvia pinoon??

\ Jahas olet naapuri kunnasta tai kaupunkihan ulvila nykyään on ja oli nätti kuva.
  20. J

G: Kuinka usein käyt kampaajalla? :)

Käyn 6- 8 viikon välein.

Yhteistyössä