Hakutulokset

  1. M

    Raakalaismaista toimintaa, en ymmärrä

    \ Se TURKKILAISUUSKO on miehessä olennainen asia, joka tekee hänestä hyvän? :whistle: Minullakin on turkkilainen, hyvä mies. Mutta tunnen myös hyviä miehiä, jotka ovat suomalaisia, espanjalaisia, jopa kurdeja. Mielestäni sinulla (ja mitä ilmeisimmin miehelläsi, jolta asenteet tarttuu) on...
  2. M

    Nimiä kahdelle eri kansalle

    Nyt on noussut muutama nimi pintaan perheen kesken :) POIKA: Maximus (kutsuma nimi Max) TYTTÖ: Lara :heart: :heart: :heart: :heart: :wave:
  3. M

    --> Mun isyyspakkausideani, mitä lisää tai pois?

    Mun mielestä isyyspakkaus on ihana idea. :heart: Omaanikin ajallaan alan tekemään...mutta nuita kirjoja mietin (vitsi yms.) Kun tuleva isä on englantilainen ja suomen kieli on ika suppea. Onko mitää tietoa opuksien englantilaisita versioista? :/ Mullahan tässä on viel aikaa kun la vasta...
  4. M

    Nimiä kahdelle eri kansalle

    moikka Kiitos taas vinkeistä. Nuo nettisvust olivat tosi hieno jutu. =) Tolla enkku kielisellä sivullä olinkin vieraillut ennen... Ihania nimiä löytyi :heart: mutta jos miehen kanssa viel päästäis yksimielisyyten... :/ Lisää nimivinkkejä saa laittaa tai kokemuksia. =)
  5. M

    Nimiä kahdelle eri kansalle

    Nico ja Alex hyviä ja taipuvat molempiin kieliin. Mutta Kaveripiirissä on jo Nico ja Alex on jo käytössä omassa suvussani. Ja jatketaan miettimistä. :)
  6. M

    Nimiä kahdelle eri kansalle

    \ Mitä nimiä ootte jo miettineet? Ja jos sa udella niin mistä kaukaa mies on?
  7. M

    Nimiä kahdelle eri kansalle

    kiitos oikein paljon jo vastanneille... sain taas miettimisen aihetta... =)
  8. M

    Nimiä kahdelle eri kansalle

    Äiti suomalainen ja isä englantilainen. :heart: Nimestä on ollut paljon puhetta ja aina siitä syntyy kina. :kieh: Nimen pitäisi taipua sekä minun suomalaisessa suvussa että mieheni englantilaisessa suvussa. Nyt kyselisin onko ketään joilla samoja "ongelmia" tai jospa vinkkejä nimiin...
  9. M

    helsinki

    nosto :)
  10. M

    helsinki

    heippa, olen 28-vuotias 8kk ikäisen tytön äiti viikistä. olisi kiva saada samassa elämäntilanteissa olevien seuraa esim. ulkoilun, kahvittelun ja vaikkapa shoppailun merkeissä. s-posti osoitteni on kippuravarvas @ gmail.com
  11. M

    Kommenteja nimistä?

    Eelis Leo Elmeri olis aika ihku...

Yhteistyössä