Hakutulokset

  1. M

    Ihanin piirre lapsessasi?

    Meidän tytöllä on tapana innostua kaikista pienistä jutuista aivan älyttömästi. Tänään vaihdoin pussilakanat ja näytin nukkumaanmennessä, että oon laittanut hälle siililakanat. Tämä rupesi kihertelemään innoissaan, että "Oi, siilipeitto!" ja jäi kikatellen nukkumaan :) Innostuu muutenkin ihan...
  2. M

    Avoin suhde

    Mun mielestä tästä oli just ketju, mutten löytänyt... Onko kenelläkään kokemusta? Kuinka suhtautuisit jos kuulisit että jollain lähipiirissä on? Itse ehdotin miehelle tänään. Meillä on lapsia.
  3. M

    Noniin. Mitäs mukaan mökille?

    Lapset 2v ja 3kk. Mökillä on sähköt ja nukutaan sisällä, mutta muuten ollaan ulkona koko juhannus, koska mökki on niin pieni ja meitä on iso seurue. Vauva saa toki olla sisällä niin paljon kuin tarvii. Isäntäperheellä on 2kk vauva, joten maailma ei kaadu jos meiltä jotain unohtuu. Heltä...
  4. M

    Kännykän näpertäminen puistossa

    Miksi kaikki katsoo kieroon äitiä joka puistossa puhuu puhelimeen tai muuten vaan näprää kännykkäänsä? Mulla on joka kerta jossain välissä puhelin kädessä ja kuuntelen usein siitä musiikkiakin (ja vahdin tietty lastani samalla) ja kaikki katsoo kieroon - miksi? Jos asuisin omakotitalossa ja...
  5. M

    Kiinteyttääkö lastenhoito käsivarsia?

    Miten teillä? Mä nostelen päivittäin kahta pientä lasta ja työnnän tuplarattaita, kannan kauppakasseja, ym. mutta silti on hirveet allit! Olen ihan normaalipainoinen ja käsivarret on sinänsä ihan kaposet, mutta löysät! En ymmärrä niitä jotka väittää että lastenhoito kasvattaa habaa. Pitää...

Yhteistyössä