Hakutulokset

  1. S

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Moikka! Siis kesäkuu jo, apua miten tää aika juoksee! Mulla on vielä reilu pari viikkoa harjoittelua ja sitten juhannusviikon keskiviikkona alkaa pitkä kesäloma. Ihanaa! Samalla viikolla on myös äitipolilla lääkäri perussairauden takia ja nt-ultra. Mulla ultrat tekee kuulemma kätilön lisäksi...
  2. S

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Millamau: Mulla on aina ollut tosi herkkä vatsa ja paksusuoli ärtynyt. Esikoista oottaessa kaikki vatsavaivat hävisi ja voin mainiosti, paitsi sit lopussa oli ummetusta jne mut ei kuitenkaa niitä tavallisia kipuja. Nyt maha on hirmu kipee ja arka, just suoliston alue. Kamalaa! Mullaki vessassa...
  3. S

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Mä vaan tällee nopeen tuun vähä omaa oloa tänne jakamaan. Mulla piti tänään alkaa työharjoittelu, mutta viikonloppuna pamahti kuume ja flunssa. Sen suhteen siis yhä toipilaana. Pahoinvointi on esikon odotukseen verrattuna ihan toista luokkaa. Sillon oksensin koko raskausaikana varmaa just...
  4. S

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Hui onpas tullut paljon tekstiä! Mulla päättyi kevään toka vika harjoittelujakso tänään, viikko meni siis tosi tiiviisti harjoittelussa. Maanantaina sitten vika viiden viikon puristus ja kohti kesälomaa juhannusviikolla! 10kaks - jestas, sulla on nyt jänniä aikoja! mä niin toivon, että...
  5. S

    Tammikuun tuhisijat 2013

    aby: Joo hartioista jäi jumiin ponnistuksessa, juurikin niin että pää kyllä syntyi mutta sitten ne ongelmat alkoikin. Siinä oli pari kätilöä ja lääkäri auttamassa, mutta ihan hyvät muistot kuitenkin loppujen lopuksi jäi. Oi että, solisluunmurtuma on kyllä myös tosi kurja ja kipeä ja...
  6. S

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Aia: Erbi on parantunut lähtötilanteeseen nähden tosi hyvin! Meidän lapsellahan siis aluksi käsi ei toiminut ollenkaan, ekat 3kk ihan lötkönlöö vaa. Hermot on kuitenkin vakavasti vaurioituneet, joten täysin käsi ei koskaan parane ja fysioterpiakin jatkuu vielä muutaman vuoden, jossain välissä...
  7. S

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Heippa! Minäkin voisin varovasti tulla mukaan, oon tässä koko ajan ootellut menkkojen alkua kun taustalla kummittelee viime syksynä ollut keskenmeno. Mutta oma ikä siis 24v, synnytyssairaala KOKS, toka lapsi ja LA 2.1.13. Meillä on esikolla erbin pareesi ja sen vuoksi luultavasti...

Yhteistyössä