Hakutulokset

  1. Ä

    Äitejä satakunnasta?

    jipsu, mulla on laskettu syyskuussa :) aika perää sit synnytellään. kolmatta pukkaa, meen poika täyttää nyt elokuussa 4 ja tyttö heinäkuussa 3v... jos tykkäät jutella enempi ni s-postii vaan viestii siellä helpompi kirjotella... jjohanna_tahtinen@hotmail.com
  2. Ä

    Äitejä satakunnasta?

    salliina85 missä on pohjois satakunta? mäkin olen porissa asunu 3vuotta jo ja ei aukee paikat millään:) jos haluat jatkaa jutustelua ni laita s-postia jjohanna_tahtinen@hotmail.com
  3. Ä

    Äitejä satakunnasta?

    ihanaaa... sähköpostin kautta varmaan helpompaa alottaa keskusteluja ja kysymyksiä?
  4. Ä

    Äitejä satakunnasta?

    heipä hei te kaikki uuet kirjottelijat... helpompaa varmaan sähköpostin kautta kirjotella kun niin harvoin tulee täällä käytyä :) mulle saa laitella s-postiaa tälläsee osotteeseen kun: jjohanna_tahtinen@hotmail.com
  5. Ä

    Äitejä satakunnasta?

    eikö ole halukkaita tutustumaan uusiin ihmisiin? :)
  6. Ä

    Äitejä satakunnasta?

    sama sama löysit :)
  7. Ä

    Äitejä satakunnasta?

    eli johanna tähtinen toiv mul o asetukset sillai et löytyy :) vaal tukka siin ja tatuoinnit näkyy.
  8. Ä

    Äitejä satakunnasta?

    me asustellaan leppäkorvessa vähäraumalla :) koko aika etsitään isompaa asuntoa tila alkaa loppua kummasti kesken. meillä on vielä tollanen 1,5vuotias reco koira 65kg pieni poika :D se vie jo kolmen koiran koon... älähän ny koskaa ei voi sanoo että jää, nii meki ajateltiin että jää kahteen vaan...
  9. Ä

    Äitejä satakunnasta?

    todella mahtavaa :) missäs päin satakuntaa asustelette? meillä 4v poika ja 3 v tyttö. kolmas vaavi syntyy syksyllä.
  10. Ä

    Äitejä satakunnasta?

    jutustelu kavereita kaipaava 26 vuotias kahden lapsen äiti :)
  11. Ä

    rv 38 ja sikiö iso ultrassa :(

    heips, meillä kaksi lasta poika 4v ja tyttö 3v kummatkin ollu 2viikkoa yliaikaisia ja maha ollut todella iiisoo :)kuin kaksosia odotellessa. ei syytä hermoilla :) ultrassa painoarviot voi heitellä mulle sanottiin tytöstä että yli viisi kiloinen tulee tulikin 4140g/52cm ja poika oli 4058g/53cm...
  12. Ä

    äitikavereita vailla :) porista.

    eikö löydy ketään satakunnan alueelta halukkaita tutustumaan täällä tai joskus ihan naamatusten :)
  13. Ä

    äitikavereita vailla :) porista.

    heippa hei, täällä huhuilee 26vuotias kahden lapsen äiti itselleen äitikavereita :) ollaan kolmisen vuotta sitten pääkaupunki seudulta muutettu tänne satakuntaan ja olisi kiva saada lisää uusia ystävyys/kaverisuhteita muista perheellisistä. Meijän perhe kasvaa syksyllä yhdellä vaavilla lisää :)
  14. Ä

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 26v mieheni 25v meillä 5kk ikäeroa :) lapset poika ja tyttö. poika täyttää elokuussa 4v ja tyttö heinäkuussa 3v. syskyllä syntyy kolmas :) lokakuussa tulee 4vuotta naimisissa ja heinäkuussa 5vuotta yhteis eloa <3

Yhteistyössä