Hakutulokset

1. D

Clomittaret 2012

Mun perään voi päivittää "km"... Oishan se ollukki liian hyvää ollakseen totta : / ens kuussa takas hoitoihin!
  2. D

Clomittaret 2012

Kai mut uskaltaa pikku hiljaa siirtää tuonne plussanneisiin... Saahan sietä sit pois, jos jotain käy :) DjaP....09/11....kp34/28-34....Ya2007....tauko Eli uudessa veritestissä käyty tasan 96h ensimmäisen testin jälkeen ja luku oli noussut niinku olisi pitänytkin. Varmasti ollut siis vaan...
  3. D

Clomittaret 2012

Tänään tulleet verikokeen tulokset ei kauheen lupaavilta vaikuttaneet... Nyt siis laskettuna edellisistä menkoista, pitäis olla mittarissa 5+0 ja Hcg vaivaiset 76! :ashamed: Mutta kun kyseessä täysin lääkkeetön kierto, eli ei ole hajuakaan, koska ovulaatio olis ollut ja itseasiassa...
  4. D

Clomittaret 2012

10 vuotta ilman ehkäsyä, kohta kuus vuotta yritystä, satoja negatiivisia raskaustestejä ja tein äskön elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin!!! Mä itken ja tärisen onnesta, vaikka tiedänkin, että mikä vaan voi vielä mennä pieleen! Mutta silti edes jotain on yrittänyt tapahtua! Nyt...
  5. D

Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

Hurjan paljon onnea TanZZZku !!!!! :heart:
  6. D

Clomittaret 2012

Eipä tänne kuulu mitään Abrosia ... Odottelua vaan. Vielä pari viikko Naikkarin aikaan. Oon yrittäny jättää tätä projektia vähän taka-alalle ja lopetin kaikki lääkkeetki tän odottelun ajaks. Tässä kierrossa en edes teroja jaksanut popsia, joten turha varmaan odotella menkkoja saapuvaks...
  7. D

Vyöhyketerapia + lapsettomuus

Eivät ole itse vyöhyketerapeutteja, vaan perehtyneet laajasti erilaisiin vaihtoehtohoitoihin. Meidän suunnilla on ainakin just toisinpäin, eli moderneja vyöhyketerapeutteja löytyi netistä vaikka kuinka, mutta ei ainuttakaan perinteisen tyylin taitajaa. Tuttavan suosituksesta löysin lopulta oman...
  8. D

Mistä Clomit pk-seudulla?

Päädyt sitten mihin tahansa klinikkaan, niin minusta seuranta Clomien kanssa on ehdoton. Saahan näitä välillä lukea, että resepti kourassa vaan lähetetään kotiin ilman mitään seurantoja, mutta itse en siihen ainakaan suostuisi. Luulisi nyt yksityisille klinikoille rahan kelpaavan, joten sinuna...
  9. D

Juuh, kyllä tässä alkaa olee kaikkea valmis kokeilemaan :) Oli se kyllä uskomatonta kuinka se jalkojen painelu sattui ihan älyttömästi juuri niillä alueilla, joissa häiriöitä on! Kaikista muista kohdista tunne oli rentouttava, eikä sattunut laisinkaan. Kivuliaissa kohdissa oli myös paikkoja...
  10. D

Ihanaa olisi kuulla lisää ihmisten kokemuksia! Itselläni ensimmäinen hoitokerta takana :) Asenne hoitoon enemmänkin tuo rentoutuksen hakeminen kuin toivo siitä, että vyöhyketerapian avulla raskaaksi tulisin. Mä olen kuullut tähän asiaan perehtyneiltä nimenomaan, että se perinteinen...
  11. D

Paukut pystyssä TanZZZku teidän puolesta täällä! :) Ihanan tsemppaava tarina Kirsikkabanaani ja suuret onnittelut plussauksesta! :) Mä aloitin Evan ispiroimana tutkiskelemaan sitä karppausta vähän enemmän ja toista viikkoa nyt vähähiilarisena mennään. Älyttömän paljon löytyi juttua...
  12. D

Clomittaret 2012

Eiköhän ne meidät insseihin seuraavaks lykkää. Kuukauden päästä se suunnitteluaika Naikkarilla, niin sen jälkeen ollaan viisaampia :) Olisinkohan oikeesti ovuloinut tässä kierrossa, kun nyt näyttäs jo täti tekevän tuloaan?? Vissiin kerran jäänyt tässä puolen vuoden aikana kierto näin lyhyeks...
  13. D

Mä oon kans käyny välillä lukemas teidän kuulumisia, mut ei oo ollu mitää kommentoitavaa omalta osalta... Masisvaihe taas käynnissä, kun mikään ei onnistu : / Ens kuussa Naikkarille suunnitteluun, joten nyt ois paras vaan ottaa itteensä niskasta kiinni!! Vähänkö oot eva88 saanu hyvin painoo...
  14. D

Clomittaret 2012

Onnea plussanneille! :) (.) Täällä taas testattu nega : / Ehkä noin kahdessadas sellainen tässä elämän varrella :headwall: Masentaa ihan sikana, kun jotenkin taas toivo nousi vaikka Clomeja en enää syökkään, enkä edes ovista bongannut tässä kierrossa. Tosin testasin super huonosti, joten...
  15. D

Pitkään yrittäneet & hoitoihin siirtyneet

Kai se minäkin voisin itteni tänne änkästä, kun en oikeen mihinkään pinoon tällä hetkellä varsinaisesti kuuluu... DjaP....Esikoinen....2007/2008....Pco, mies ok....Jonossa Naistenklinikalle Eli yritys tosiaan aloitettiin joskus keväällä vuonna 2007 ja vuonna 2008 hakeuduttu ensimmäisen...
  16. D

Huh, sainhan mä itteeni taas niskasta kiinni :) Tosin vasta muutaman päivän tsemppaillut, enkä vaalle vielä uskaltautunut, mutta nyt on taas jostain löytynyt ripaus motivaatiota :) Liikkumaan en ole kerennyt, mutta pitäs siihenki alkaa repiä aikaa jostain. Oon nyt ostanut töihin...
  17. D

Ei mullakaan tullu metuista muuta ku masu kuralle parina päivänä. Mä en saa itteeni millää niskasta kiinni : / Että voi ottaa taas aivoo!!! En ees muista koska oisin Metuakaan suuhuni laittanut... Esim. suklaata olen sinne kyllä survonut senki edestä! Niin kateellisena luen teidän...
  18. D

Clomittaret 2012

Another: Sulla on mennyt ohi mun päivitys ja itse oon niin bimbo, etten osaa muokata :D Eli huomenna perjantaina 14.9. seuraavat tiedot: DjaP....8/28-34....Ya2007....Jonotustauko Tämä siis, jos saan hengailla täällä jonotuksen ajan :) Lääkitykset ilmoittelen myöhemmin, kunhan ne saan vaan...
  19. D

Clomittaret 2012

En oo kerennyt tänne ollenkaa päivittelee, enkä tiedä pitäskö mun pysyä listoilla vai ei, kun nyt alkoi se odotus Naistenklinikalle? Mut jos saan listoilla tauon ajan hengailla, niin tässä olis tiedot keskiviikolle 12.9. DjaP.....6/28-34.....Ya 2007......jonotus tauko En vielä tiiä mitä...
  20. D

Clomittaret 2012

Onnittelut minnams :) Mitä mä sanoin silloin aiemmin siitä, että sulla ei ole mitää hätää... :) Tää mun irtiotto tästä projektista on alkanu kärsiä pahasti ja huomaan taas googlettelevani vaikka ja mitä :D Miks sitä aina jaksaa loppu kiertoa kohden alkaa herättelee toivetta!? Masentaa, kun...

Yhteistyössä