Hakutulokset

1. T

HELMIKUUN HELMET 2013 *toukokuu*

Piia-liisa, kiitoksia neuvoista ja vinkeistä:) tarvii ny miettii tarkkaan et mitä tekee. Opintoja ois jäljellä vielä kolme vuotta. En tykkää yhtään olla tossa työpaikassa eikä oo edes oman alan töitä. Mut jos jatkan syksyllä ni sopimus on 5h/viikko. Pahoinvointi jatkuu ja väsyttää. Lisäks...
  2. T

Kiva Piia-Liisa etten oo ainut opiskelija :p Kattoi kans että aika hyvin tää mene ku voi keskeyttää opiskelut ennen LA:ta, tehdä tehtävät etänä ja sit ois kesäloma, sit syksyn meinaan kans tehd etänä ja alkuvuodesta alkaakin harjottelu et sitten on pakko mennä. Mut onhan nappula sillon jo melkei...
  3. T

Haha, oon naureskellu tota samaa että miten voi olla mahdollista että tarvii juosta näin paljon vessassa :D Ärsyttävää toisaalta.. Minikolibri, ootko huomannu aiemmilla lapsillasi jotain oireita mitkä on tullu sun tupakoinnista? Ja ymmärrän että lopettaminen on vaikeeta. Itte polttanu 8...
  4. T

Vautsi, täällähän on kirjoteltu jo paljon :D ois ehkä pitäny tulla käymään aikasemmin.. :P Mutta mutta. Vois kans vähän taustaa valottaa. Ollaan molemmat poikaystävän kanssa 22v. Mies töissä, mä opiskelen ja olen töissä ( Joo, vähän huono tuo opiskelu mutta minkäs teet). Alkuvuodesta jätin...
  5. T

Heips, kiva että löytyi tällänenkin ketju :) Mulle voi laittaa sairaalan kohdalle SatKS, kiitos :)
  6. T

Onko muita joilla LA helmikuussa 2013

Niin ja ensimmäinen tulossa :)
  7. T

Onko muita joilla LA helmikuussa 2013

Eilen tehty positiivinen rtesti, laskettu aika 5.2 :)

Yhteistyössä