Hakutulokset

1. S

Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

Susimieli tosi nopsaan sulla on lähtenyt painoa Mä kärvistelen vielä ja odotan josko kyytiläinen päättäisi tulla ulos. Tänään ekaa kertaa on ollut vähän kivuliaita suppareita ja pitää varmaan kohta alkaa kellottaa niitä. Liikkuminen muuten on hiukka vaivalloista lähinnä sen takia, kun...
  2. S

Haudi! Laskettu aika oli eilen ja masuasukki edelleen masussa :kieh: Aika usein kyllä tullut supistuksia mutta ei kyllä kivuliaita sellaisia, että saa nähdä miten tässä käy. Onhan kyytiläisellä aikaa vielä hengailla masussa, mutta kun ite alkaa olee jo melko kärsimätön vaikka en sitä itse...
  3. S

Huomenta! Täällä aika levoton eilinen ja varsinkin yö. Taisi tulla vähän väliä joko harkkasuppareita ja välillä kipeitäkin. Nyt aika väsy ja menossa kaverin kaa lounaalle jonka jälkeen pakko tulla kotiin lepäämään. Vähän jäi univelkaa ja vielä kun pystyy ottaa nokoset milloin haluaa niin...
  4. S

Tsemppiä hampula päivään ja hyvin se menee!!
  5. S

Huomenta! Tervetuloa joukkoon Villakerä!! Tänään on taas neuvola ja kaiken lisäksi poksuttu on ja nyt mennään 39+0 Viikko laskettuun aikaan..kääk Eilen olin liikenteessä koko päivän ja taisi hieman kostautua - koko illan oli harjoitussupistuksia. Tänään jos ottaisi pikkasen rennommin...
  6. S

Hurjaa miten paljon täällä on vauvauduttu. Onnea uusille äideille!! ja isille myös :) Täällä vielä porskutetaan menemään ison masun kanssa, että vauvautumista odotellessa. Täytyy toivoa ettei menisi yliajalle.. Starhope 38+5
  7. S

Kääk! Alkaa h-hetki lähestyä ja nyt tuntuu ettei ole vielä valmis ja toisaalta taas odottaa jo että tulispa kyytiläinen.. Hurjaa Susimieli että tiedät jo etukäteen päivän :) Huomenna taas poksutaan ja on neuvola. Tänään sen sijaan ohjelmassa kaverin kanssa lounastelua yms..rennosti siis...
  8. S

ONNEA KAIKILLE VAUVAUTUNEILLE!!!! Ihan mahtavaa!! Itellä olisi vielä n 2 vkoa laskettuun aikaan ja huomaa, että alkaa tahti vähän hiipua kävelyssä ja turvotusta alkanut olemaan nilkoissa ja pohkeissa. On vielä paljon tekemistä joten mun puolesta kyytiläinen voisi tulla lähempänä laskettua...
  9. S

Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

hampula ja susimieli sama myllerrys täällä myös. Ei todella ole kyytiläinen rauhottunut vaan päinvastoin. Ehkä liikkeet myös tuntee entistä paremmin, mutta eipä noita hiljaisia hetkiä hirmuisasti ole. Sinänsä hyvä, koska sitten varmaan miettisi että onko jotain vialla tms :) Se olisi...
  10. S

Susimieli täällä myös pientä turvotusta - aamulla ihan ok mutta iltaa kohti kyllä esim nilkoista huomaa että turvottaa kun ei luita erota.. Toivottavasti seuraava käännösyritys onnistuisi. Turhaa lisästressiä.. Miramei hurjaa!! tsemppiä hurjasti!! Käytiin eilen shoppaamassa turvakaukalo...
  11. S

Parin tunnin päästä toisen kerran neuvolalekuri..vähän jänskättää. En tiedä miksi, mutta varmaan sen vuoksi että toivoo saavansa positiivisia uutisia ja pelottaa että tulee jotain negatiivista. Täällä kyytiläinen painaa välillä todella ärsyttävästi - painaa alas jotenkin että tuntuu kuin...
  12. S

huh - onpas osalla pitkä matka sairaalaan. Itsellä kun kestää pääkaupunkiseudulla vartin verran lähimpään eikä ole edes miettinyt jos matkaa olisi vaikka 50km saati enemmän. Toivottavasti niillä kellä matkaa on niin ehtivät kuitenkin perille asti hyvissä ajoin etc.. En ole itse edes...
  13. S

ja ollut puhetta myös synnärillä käymisestä.. Mietin itse, että kuinka tarpeellista se on? Onko se toisin sanoin hyödyllistä käydä vai? Ei viitsisi "turhan" takia käydä. En oikein tiedä menisikö sitä vai ei :confused:
  14. S

Miramei totta, eri asiat vaikuttaa siihen kenelle rasitusta automatic tarjotaan - yksi on ikä - olikohan ikäraja 30 vai 35v sekä lisäksi itselläni lähisuvussa diabetesta (ei siis kakkostyypin) BMI itsellä on 21 joten ylipainoa ei ole - mutta se tosiaan on usealla tässä maassa syynä jos ei...
  15. S

Huomenta kaikille! Täällä ekaa päivää äippälomalla ja vähän hukassa, kun ei tarvii mennä töihin. Onneksi sain huijattua itselleni lounasseuraa ja jos kävisi vaikka shoppaamassa tarvikkeita kotiin :) Pitää yrittää päästä "työmoodista" vähän irti.. Nilkat on turvonnut aina päivän päätteeksi...
  16. S

sellaista kyselisin kuin että miten teillä muilla on lapsen liikkeet? Oletteko tehneet jotain liikkeiden laskentaa säännöllisesti? Itse olen tehnyt jonkin verran ja tuntuu, että välillä kyytiläinen olisi rauhallisempi mutta iltaisin aina innostuu. Että kyllä se 10liikettä tunnissa täyttyy...
  17. S

Marrasmassu Mulla on toinen neuvolalekurikäynti parin vkon päästä.. Painoa tullut täällä myös 10kg mutta BMI on myös siinä 21 joten eipä hätiä. Nuo kilot näyttäisi muutenkin tulleen lähinnä tuohon masun kohdalle Ja oikeastaan aivan sama - harrastan liikuntaa niin paljon joten ei ole ongelma...
  18. S

Marraskuun masuasukit 2013 *syyskuussa*

mulla myös ollut noita suppareita lähes joka päivä - yhden pidemmän työpäivän päätteeksi oli kyllä niin masu pipi että piti lähimpään kauppaan mennä istumaan.. pitää toivoa ettei tuosta pahene. Toki jos kovenee yms niin pitää ottaa yhteyttä lekuriin tms. Vielä olisi 2 vkoa töitä ennenku...
  19. S

henuliini siis sulla 31+5 ja sf-mitta 30,5 mikä tarkoittaisi että kyytiläinen pienikokoinen? nyt en tajua - mulla oli 32+0 ja sf mitta 30,5 ja olen yläkvartaalilla puolivälissä - eikä mitenkään sen perusteella olisi pienikokoinen.
  20. S

ja tosiaan olen myös työmatkoilla tehnyt pientä empiiristä tutkimusta siitä, kuinka hyvin esim ruuhkabussissa ihmiset päästää automatic istumaan niille "raskaana,vanhus,kävelykeppi" - paikoille kun kaikki paikat on varattu bussissa ja hyppään kyytiin. Saldo on tähän asti ollut aika pyöreä nolla...

Yhteistyössä