Hakutulokset

1. M

Labraan aamusta

Voiko tuonne soittaa mistäpäin Suomea tahansa?
  2. M

Labraan aamusta

Tänään kävin neuvolassa papa-kokeessa. Ja kerroin jatkuvasta hiivasta alapäässä, joka on tälläkin hetkellä. Terveydenhoitajan mukaan ei näyttänyt kyllä hiivatulehdukselta. Katotaan varalta ettei vaan tämä ole klamydiaa. Kun sellanen on joskus ollat ja oli tälläset oireet. Itse kyllä olen 90%...
  3. M

Hiivatulehduksen tarttuminen

Mikäs tauti noin äkkiä vois oireilla? Itsellä ei ainakaan ole mitään oireita.
  4. M

Kuvitellaan tilanne, että toissa päivänä on harrastettu seksiä. Ja minulla olisi hiivatulehdus. Millon mies voisi saada ensimmäisiä oireita? Ja onko ne samanlaisia kun naisella? Kutinaa? Kun varmaan mikään sukupuolitauti ei oireile parissa päivässä. Vai voiko kutina miehellä vaan johtua...
  5. M

Kuvitellaan tilanne, että toissa päivänä on harrastettu seksiä. Ja minulla olisi hiivatulehdus. Millon mies voisi saada ensimmäisiä oireita? Ja onko ne samanlaisia kun naisella? Kutinaa? Kun varmaan mikään sukupuolitauti ei oireile parissa päivässä. Vai voiko kutina miehellä vaan johtua...
  6. M

Kondomi ja SP-tauti

Kai tämä mun kysymys kuuluu seksi osioon. Siirretään sitten jos ei. Nyt on käynyt niin että tauti saatiin. Sitä ei tiedä kumpi tartutti ja kumman, eikä sen ole väliä. Kun kerran kumpikin oltiin positiivisiä. Seksiä ei kielletty, kumin kanssa sai harrastella. Mies sai neg. tuloksen ensin...

Yhteistyössä