Hakutulokset

  1. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    RBAM Pääsittekö siirtoon, montako siirrettiin? Peukut pystyssä täällä! Johkuliinu Hyvähän se on kerätä voimia. On nämä hoidot sellainen ruljanssi, että jos tuntuu ettei vielä niitä jaksa, niin sitten taukoilee. Jospa ne voimavarat sieltä uusiutuu. Olikos teillä mahdollisuus luomuplussaan...
  2. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    RBAM Toivottavasti ovis osuu sopivalle päivälle että pääsette siirtoon. Monenko päivän ikäisiä alkioita teillä on pakkasessa? Mulla oli tosiaan viime perjantaina punktio. Sattui tällä kertaa enemmän kuin viimeksi, mutta kyllähän siitä taas selvittiin. 8 rakkulaa oli, joista saatiin 7...
  3. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Täällähän on ollut hiljaista viime aikoina. Onko kenelläkään hoito menossa parhaillaan? Mulla siis toinen IVF meneillään. Tänään vielä pistän Puregonin ja Orgalutranin, huomenna Pregnylin vuoro. Punktio on perjantaina. Eilen ja viime perjantaina kävin ultrattavana, on siellä jotain...
  4. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Amalia Jyväskylässä poli palailee kesätauolta 13.8. Ensimmäisiä puheluita ottavat vastaan jo 6.8. Mikäli teidän kanssa on sovittu, että elokuussa homma jatkuu, niin soittoa sitten elokuussa polille vaan! Kannattaa ehkä soittaa vielä tänään (ensi viikolla on jo ilmeisesti sulku päällä) ja...
  5. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Nappulainen, onko piinailujen tulos jo selvinnyt? Inkulle kovasti peukkuja, että siirtoon pääsette ja pakkaseenkin vielä riittäisi laitettavaa. Tulethan sitten kertomaan, miten kävi. jennille lämpimät onnittelut plussasta! Hyvä, että saitte clomeista avun. :)En kyllä osaa sanoa, että...
  6. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Neela, ikävä kuulla teidän tilanteestanne. :hug: Kyllä taitaa julkisella puolella olla nyt odotusta edessä. Poli menee kesätauolle 15.6., joten jos et nyt saanut ohjeita olla sinne yhteydessä pikapuoliin, siirtyy hoitonne valitettavasti syksylle. Poli aukeaa sitten taas syyskuussa. Mikäli...
  7. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Ja vielä vähän lisää pitää kirjoittaa (kirjoitusripuli ilmeisesti iski). Mulla siis nyt viikko siirrosta ja oloja on taas vaikka muille jakaa. Lugethan ne varmasti aiheuttaa, mutta nyt on ihan erilaista kuin tuoresiirron jälkeen. Tuoresiirron jälkeen luget vilkastutti mun aineenvaihduntaa ja...
  8. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    juuli Kyllä näitä asioita varmasti muutkin miettivät, vaikka ei tänne kirjoitetuksi asti aina näykään. :) Samanlaisia ajatuksia miehen osallistumisesta on minulla kuin sinullakin. Minun mieheni on ihan kivasti mukana hoidoissa, mutta eihän nämä tietysti miehelle yhtä raskaita ole kuin...
  9. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hirmuisesti voimia baulielle. :hug: Hiljaiseksi vetää. :(
  10. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Toinen alkioista selvisi, joten siirtoon päästään. :) Iltapäivällä käyn hakemassa matkalaisen kyytiin. Jännittää jo nyt, tarttuuko pieni kiinni. Piinaviikot alkamassa siis.
  11. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Täällähän puhaltaa nyt mukavasti plussatuulet! Onnittelut Ronjalle positiivisesta tuloksesta! <3 Supsulla hauska ultrakokemus, kyllähän nuo työsuhde-edut kannattaa täysimääräisesti hyödyntää. ;) baulielle kovasti tsemppiä tämänpäiväiseen punktioon! Kuulostaa ihan hyvältä määrältä...
  12. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Lämpimät onnittelut plussista Supsu ja 81x2! Ihanaa raskausaikaa teille. :) Inkku Juu, luget tosiaan työnnetään emättimeen kolmesti päivässä. Kannattaa varautua siihen, että kuljet muutaman viikon pikkuhousunsuojien kanssa, koska se mössö mikä sieltä sitten ulos valuu on tosi sottaavaa. Ja...
  13. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Voi itku RBAM. :( Voimia pettymyksen käsittelyyn. :hug: Tiedän mitä käyt lävitse. Ja tuo polin säätäminen taitaa olla vähän kaikilla sama. Minullekin sanottiin, että heiltä joku soittaa sitten minulle, kun testitulos on selvillä. Kyllä minä itse soittoaikana sinne sitten soitin, kun ei...
  14. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    RBAM Mulla meni samalla lailla aukiolotutkimus, eli ne nesteet vaan jäi pyörimään kohtuun eivätkä liikkuneet minnekään. Lääkäri laittoi vielä erikoispaljon nestettä ja kovalla paineella, jos olisi saanut tukokset avattua. No eipä auenneet, kohtu vain laajeni palloksi. Millaiset tuntemukset...
  15. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    RBAM Voi, teilläkin sama diagnoosi siis. Milloin sinulta on huomattu johdinten tukkoisuus? Antoivatko jotain veikkausta syystä tukoksille? Minut diagnosoitiin vasta helmikuun puolivälissä, joten päästiin supernopeasti hoitoon. Syyhyn en saanut mitään arvausta, mutta itse epäilen endometrioosia...
  16. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Minäkin ilmoittaudun mukaan tähän pinoon. Lapsettomuuden syy sama kuin Nappulaisella, eli putket tukossa. Ei luomuraskauden mahdollisuutta nyt eikä koskaan. 2 vuotta lapsettomuutta täyttyi hetki sitten. Ensimmäinen IVF-hoito tehtiin maaliskuussa, siitä tuloksena nega. Ei tarttunut pieni kiinni...

Yhteistyössä