Hakutulokset

  1. D

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Pakko kirjoittaa sektiosta.... Minä olen viisi lasta synnyttänyt alakautta ja nyt tämä kuudes tuli maailmaan sektiolla. Synnytykset ovat olleet suhkot helppoja, paitsi eka. Kestäneet 3-12t. Alakautta synnytyksessä on se ihana puoli kun vauva syntyy niin kipu unohtuu. Nyt vauva oli...
  2. D

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    :heart: 11.7.2012 klo 9.26 syntyi pieni musta tukkainen tyttö, 2250g ja 46 cm :heart: viikkoja oli 34+6 Lapsivesi meni 7.7, silloin jouduin jäämään sairaalaan. Sektio tehtiin 11.7 kun maanantaina tyttö oli kääntynyt perätilaan. Onneksi kaikki meni hyvin =) tyttö jäi viellä sairaalaan...
  3. D

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Sinful ja NippePaljon paljon onnea pienokaisista !! Joka päivä olen seurailut teidän mukavia raapusteluja, itse en ole vaan saanut aikaisin kirjoittaa mitään. Täällä kärsitään nilkkojen turvotuksissa ja kivuttomista supistuksista....mutta jos vaikka neljän viikon päästä saisi pikkuisen...
  4. D

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Hei kaikille !! Mahtuuko viellä mukaan...? Olen pitkään seurannut tiedän mukavia kirjoituksia =) Ikää on 40v., LA 16.8, minulle kuudes ja miehelle ensimmäinen, sairaala PHKS ja TYTTÖLUPAUS Haluiaisin myös liittyä Facebook-ryhmään, laitan Jenny90 sinulle yssärin. HANKINNOT Tämä tytteli...

Yhteistyössä