Hakutulokset

  1. N

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Voi baulie! :'( tosi kurja juttu. Paljon voimia sinulle!! :hug: Jansmis: lähetän sulle ison kasan vauvaliimaa! Toivottavasti kyytiläinen tarraa tiukasti kiinni.:heart: Minä täällä jatkelen piinailua.. Tunteet menee vuoristorataa.Välillä on hyvä fiilis ja uskoo täysillä että kaikki päättyy...
  2. N

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Okei Supsu, hieman ehkä ampui yli omat mielikuvat =). Lähinnä huvitti ajatus siitä että ultrattiin eläinlääkärin tiloissa eikä ihmisten lääkärässi, mutta tosiaan mitäs väliä sillä. Oikestaan vaan hyvä työsuhde etu että pääsee omalla työpaikalla vähän kurkkaamaan tilannetta. =)
  3. N

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Onnea Ronjalle!!!:hug: baulielle kovasti lykkyä punktioon!:flower: Heh Supsulla oli kyllä kerrassaan hauska eka ultra. =) Mulla tosiaan oli punktio maanantaina. Itse toimenpide ei sattunut liiemmin. Kotona lähtiessäni otin kaksi panadolia ja punktiossa annettiin lääkettä kokoajan...
  4. N

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hurrjasti onne KAIKILLE plussanneille !!:):heart: Olen kyllä seuraillut palstaa säännöllisesti ja ollut hengessä mukana. Omasta tilanteesta ei ole nyt tullut kirjoiteltua, niin tässä vähän mun tilannetta: Menkat siis alkoi tietysti kolme päivää myöhässä ja se sotki hieman suunniteltua...
  5. N

    Jyväskylässä hoidoissa?

    RBAM :) Aivan harvemmin sitä innolla odottaa menkkoja. =) Nyt odotan niitä kuin kuuta nousevaa. :) Kiva tosiaan lukea muiden "kohtalotovereiden" kuulumisia. Tsemppiä valtavasti RBAM:ille ja Inkku1980:lle ja ja kaikille muillekkin hoidon koitoksiin ja piinaavaan odotteluun.:) Uskotaan siihen...
  6. N

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Heipparallaa! Rohkenin viiemein tulla tänne palstalle itse kirjoittelemaan. Palstaa olen seuraillut aktiivisesti jo usean kuukauden ajan. Aloitin juuri ivf hoidot Jyväskylässä julkisella puolella. 30.4 jos kierto on "ajallaan" olisi tarkoitus aloittaa pistelyt lyhyellä kaavalla. Tuntuu...

Yhteistyössä