Hakutulokset

  1. tiutui

    Haluaisiko joku vaihtaa sänkyjä? (parvi tavalliseen)

    Anteeksi jos ei saa täällä tälläsia laittaa, en oikein keksi paikkaa ilmoitukselle..:ashamed: Meillä olisi siis mäntyinen puoliparvi, joka haluttaisiin vaihtaa mielellään metallirunkoiseen sänkyyn, johon menisi 100cm leveä patja.. Espoossa asutaan.. Laita y:tä jos vaihto kiinnostaisi..:)
  2. tiutui

    Mistä hautajaisvaatteet lapselle..? (130-140cm )

    Mistä ihmeestä mä löydän tytölle vaatteet hautajaisiin koossa n.130-140cm..?? Yritin huutista koluta ja prismassa kävin tänään kääntymässä, mutta mitään en löytänyt...:( Suht edullista pitäisi olla, ja käytetty kyllä kelpaisi..
  3. tiutui

    Jyrsijä ihmisiä paikalla? Puruista ja heinistä kyse..

    Mikä puru ja mikä heinä pölyäisi/allergisoisi kaikista vähiten? Meillä on nyt ollut käytössä mörtti röpö (joka haisee muuten tosi vahvalta! ) ja sit pehmee heinä.. Ja ennen kun joku alkaa viisastelemaan, että kaikki ne allergisoi jne.. Niin olen tietoinen siitä, eikä olla mitään uutta eläintä...
  4. tiutui

    Kinkun kuorutus, mitä sinappia?

    Mitä sinappia te käytätte? Kun vaihtoehtona olis tollasia erilaisia itse tehtyjä (vahvaa ja mietoa ) ja sit ihan mietoa turun sinappia. Mitä käyttäis?
  5. tiutui

    Myydäänkö tavallisia kynttilälamppuja enää...?

    Saako tavallisia kynttilälappuja (25w ) enää mistään???? Ei ole pitkään aikaan ainakaan tossa s-marketissa enää ollut, mistä normaalisti olen ostanut... Ne energiansäästö lamput on niin pirun kalliita, ja viis lamppua pitäis ostaa... :/
  6. tiutui

    Kuivakakku myyjäisiin?

    Mikä olisi helppo, joka takuuvarmasti onnistuu...?? :ashamed: :D Miten sen pakkaisi?
  7. tiutui

    Pyykinpesukoneen puhdistus?

    Pyyhkeet jäävät pesun jälkeen tunkkaisiksi... Eivät kuivana haise, mutta kun kostuvat, haju tulee esiin.. (pesen kuudessakympissä ) Millä koneen saisi puhdistettua?? Olen kuullut sitruunahaposta (? ) miten se toimii, mistä saa ja miten sitä käytetään? Onko kauhean kallista? Tai onko jotain...
  8. tiutui

    Olisiko kenelläkään kirppiskerhon salasanaa?

    Jos voisi mulle y:llä laittaa....? :flower: =)
  9. tiutui

    Rautahammas, missä viipyy...??

    Vajaa 7v tytöltä on lähtenyt 5 hammasta, ja neljä pysyvää tullut tilalle. Ensimmäisenä lähtenyt, ylä etuhammas kuitenkin puuttuu.... Lähti jo yli vuosi sitten, eikä näy edes hampaan kulma..... :o :/ Tänään tilasin ajan hammalääkärille, mutta sekin on vasta joulun tienoilla... :snotty...
  10. tiutui

    Asuuko kukaan vihdinkunnan asunnossa??

    Haetaan kolmiota vihdistä, ja välittäjä sanoi, ettei ole mahdollista saada kolmiota alle 800e:lla???!! Voiko oikeesti olla mahdollista?? Ei meillä sellaiseen mitenkään ole varaa..:(
  11. tiutui

    Onko kenelläkään Candy C431 pyykinpesukonetta?? (tai muukin candyn kone.. )

    Olis kysyttävää.... :flower:
  12. tiutui

    Vakuutuksen korvaaminen

    Voiko todella olla niin, että vakuutus ei korvaa esim. autonmurrossa varastettuja tavaroita, jos niistä ei löydy osto kuitteja???!!! Meidän autoon murtauduttiin, ja kaikki mahdollinen vietiin.. Pohjolassa sanoivat, että kaikki kuitit täytyy toimittaa, voiko se todella olla niin???!! :o |O Ei...
  13. tiutui

    Muutto uudelle paikkakunnalle, päivähoito, elarit tms. asiaa

    Elikkä.. Ollaan todennäköisesti muuttamassa toiselle paikkakunnalle. Tyttö on nyt eskarissa+päivähoidossa sen lisänä. Miten nopeasti uuden kunnan täytyy (vai täytyykö?? ) järjestää eskari+päiväkoti paikka?? Sitten kysymys elareista, eli meille maksaa elatusmaksut nykyinen kaupunki, miten...
  14. tiutui

    Mikäs se sivu oli mistä näki ne hälytykset...

    Siis onnettomuudet tms... Näkeekö sieltä autokolarit?
  15. tiutui

    Mitä ruokaa pavuista? (Säilyke ) tai soijasta? (rouhe) Ensi viikon ruuvat tarvitsisi niistä....

    Eli mulla olis purkillinen valkoisia papuja tomattikastikkeessa, ja sitten tummaa soijarouhetta... Mitäs niistä voisi tehdä ruokaa???? Noita papuja en ole ikinä käyttänyt, ja soijarouheella yleensä jatkan jauheliha ruokia.. Nyt vaan ei ole lihaa, eikä myöskään ole tulossa.. Eli nyt pitäisi...
  16. tiutui

    Mitä kummilapselle lahjaksi? (jotain pysyvää... )

    Kummitytön 1v päivät ovat pian, ja haluaisin alkaa kerämään hänelle jotain "pysyvää"... Esim. joku korusarja olisi kiva.. En vain oikein keksi mikä se voisi olla... :/ Kalevalakorut olisi kivoja, mutta en tiedä onko niissäkään oikein mitään sellaista sarjaa, mitä voisi jo 1v:stä asti ostaa...
  17. tiutui

    Lapselle laulu harrastus?

    Millaisia laulu harrastuksia on tarjolla syksyllä 6v täyttävälle lapselle?? Yritin googlettaa, mutta löysin ainoastaan kuoron.. (minne aijonkin soittaa.. ) Tyttö laulaa jatkuvasti, ja ajattelin, että sitä laulu harrastusta olisi kiva tukea.. Mitä musikaalisia harrastuksia teidän lapsilla on? Ikä?
  18. tiutui

    Miten bensan kulutuksen pystyisi arvioimaan?

    Kun pitäisi n. 200km ajaa, mutta en oikein osaa arvioida paljon siihen menisi bensa rahaa.... :ashamed: ???
  19. tiutui

    Mitä raparperista?

    Mulla olis tossa nippu raparperia, enkä tiedä mitä siitä tekis... Maitoa, jauhoja, hiivaa, sokeria, munia tms. löytyy... Vinkkejä?? :D (ja ohje!!! )
  20. tiutui

    Lastenhoitajaa/hoitopaikkaa espoosta (puolin ja toisin tai pientä korvausta vastaan..)

    Elikkä.. Asustellaan täällä etelä-espoossa 5v tyttäreni ja kahden kissan kanssa. Tukiverkosto on olematon, ja siksi olisi kiva saada joskus lapselle hoitopaikka/hoitaja, että pääsisi vähän tuulettumaan tms.. Kovin suuria summia ei ole varaa maksaa, mutta jos on kiinnostusta, saa laittaa y:tä!:)...

Yhteistyössä