Hakutulokset

  1. M

    raskaus vaikkei testi näytä plussaa...

    Minulla meni pillereiden lopettamisen jälkeen vuosi ennen kuin rytmi tasaantui. Sitä ennen kierto huiteli 24 ja 63 välillä :whistle:
  2. M

    raskaus vaikkei testi näytä plussaa...

    Jos olet viimeisen puolen vuoden aikana lopettanut hormonaalisen ehkäisyn (esim. pillerit) niin kierto voi vaihdella suurestikin eikä se ole mitenkään poikkeuksellista. Eli et välttämättä ole raskaana vaikka kuukautiset noin paljon myöhässä.
  3. M

    ehkäisyruiskeesta

    Onko kenelläkään kokemuksia tästä? Mitä olette pitäneet?
  4. M

    aavistitteko tuulimunan?

    Olen tänään menossa lääkkeelliseen keskeytykseen, tänään siis aloitetaan. Viikko sitten kävin ultrassa, ja todettiin tuulimuna. Hetken aikaa sitten odoteltiin josko menisi itsekseen kesken, mutta eihän sellaista nyt tapahdu kun sitä oikein odottaa.. Olo on ollut järkyttävä.. kaamea väsy ja vahva...
  5. M

    Paljonko teillä on lapsia ja eläimiä?

    9lasta,2kissaa,2ponia,2vuohta,pukki,hamsteri,koira ja ylihuomenna haemma uuden seropi-pennun sisäkoiraksi.
  6. M

    lisää jäseniä kaivataan...

    Kuinkas siihen aina tulee "salasana" vaikka koitan hakea jäsenyyksiä, vai onko osa sellaisia yksityisempiä juttuja. Enks mää vain hoksaa jotain?
  7. M

    lisää jäseniä kaivataan...

    Kuinka kummassa kerhoihin pääsee sisään? Yritin, mutta mitään ei tapahtunut. Taidan olla erikoistumpelo..... :/
  8. M

    Ovulaatiotestissä 2 viivaa

    Ei ovulaatiotesteissä viivojen väri tummene aina tasaisesti. Ainakaan niissä merkeissä mitä olen kokeillut, ei ohjeissakaan tällaista sanota, enkä ole käytössäkään huomannut näin tapahtuvan kuin joskus. Ja olen siis kokeillut ainakin merkkejä clinic, rfsu, apteekin testi, acon...

Yhteistyössä