Hakutulokset

  1. H

    Tervehdys

    Suunnittelemme muuttoa Porvooseen. Osaisiko joku kertoa mielipiteitä/kokemuksia keskusta-alueen kouluista? Onko Steiner-koulua? Myös päiväkotitilanne kiinnostaa, samoin mietteet miten te Porvoossa asuvat lapsiperheet olette siellä viihtyneet..
  2. H

    Saanko tuulettaa...

    Meillä on nyt 2 vuotiaalta pojalta tullut 2 kertaa kakka pönttöön :D :D Itse on sanonut ett ´"kakka" ja sitten on näyttänyt että pöntölle pitää päästä!!Hienoooo =)
  3. H

    pukeminen

    Meillä parin viikon päästä 2 vee poitsu sillon tällön yrittää pukea sukkia ja takkia. Kengät menee jo välillä hienostikkin jalkaan =) Riisumisessa parempi, eikä sekään vielä kunnolla onnaa :D
  4. H

    Lastentarhaopettajia?

    ^Mullakaan yo-todistus ei ole kovin hyvä, mutta keräsin pisteitä työkokemuksella ja aiemmilla opinnoilla. Mutta ainahan kannattaa kokeilla! Pääsykokeissa pärjäämällä voi tasoitella huonoa yo-todistusta.
  5. H

    Lastentarhaopettajia?

    Minä opiskelen tällä hetkellä lto:ksi ja vähän vaikea vastata, miten vaikea on päästä opiskelemaan. Se vähän riippuu, millaisilla papereilla olet hakemassa ja onko jo opintoja/kokemusta.
  6. H

    ei kai vaan

    Olen ottanut sen kannan etten noteeraa provoilijoita. suosittelen muille samaa. Antaa niitten proivoilla ihan rauhassa...
  7. H

    Paikkakuta- ja lapsipino

    iisalmi ja kolme lasta

Yhteistyössä