Hakutulokset

  1. M

    Talon hinta...

    Niin, elikkäs kertoisitteko, että paljonko teille on sanottu että pitäisi varata rahaa jos rakentaa omakotitalon asuinpinta-ala n. 130 neliöö? Tai paljonko olette ite ajatellut, että rahaa kuluu rakentamiseen? Itse tehden tietenkin mahdollisimman paljon, mutta sähköt lvi ja muu semmonen...
  2. M

    hintoja utelisin talopaketti rakentamisessa...

    Kyten sanottua, ummikkona olen tosiaan liikenteessä, joten nyt sitten kyselisinkin sitä, että mistäs nuo neliöhinnat sitten saan tietää? Vois hiukan vaikka sitten laskee niidenkin mukaan, että minkä hintaseks se oma talo tulisi.
  3. M

    hintoja utelisin talopaketti rakentamisessa...

    Kiitos kaikille vastanneille taas ja erityis kiitos sulle hassukarhu, kun olet jaksanut laittaa noi hinnat oikein eritellen tuohon. Siitä on sitten helppo hiukan katsella et mitä suunnilleen niihin tarvii varata, toki kaikki riippuu niin paikasta mihin rakentaa yms... Ja on tosi hyvä kuulla...
  4. M

    hintoja utelisin talopaketti rakentamisessa...

    heips tipityy... Sillä mäkin niitä hintoja kyselen, ku epäilyttää tuo, että voio se oikeesti pitää paikkaansa että se hinta olisi noin alhainen. Ettei sitten tulis ihan hirmusia yllätyksiä rakennusvaiheessa, mikäli siis siihen koskaan edes päästään. Osaatko sanoo tipityy, et mimmosia hintoja...
  5. M

    hintoja utelisin talopaketti rakentamisessa...

    Kiitos vastanneille! Tästä voi join kuin ainakin ajatella, että se n. 3 kertaa talopaketin hinta pitäisi riittää rakennuskustannuksiin, siis pohjiin, talon pystytykseen, ja kaikkiin sisä hommiin. Huomenna vissiin sitten menemmekin kyselemään k-raudasta lisää asioista ja koitamme miettiä ja...
  6. M

    hintoja utelisin talopaketti rakentamisessa...

    Osaako kukaan sanoo, että kuinka paljon suunnilleen maksaa talon rakentaminen talopaketista. Eli siis noin niinku kaikekseen,pohjat + sähköt ja kaikki muut mukaan lukien. Jos siis tontin hinta jätetään pois. Kun jostain olen semmosta kuullut, että kolme kertaa talopaketin hinta, niin pitäs...
  7. M

    Sari 82:lle poika

    Hurjan suuret onnittelut koko perheelle uuden tulokkaan johdosta!!! Toivotteleepi: vanha tuttava!!!
  8. M

    Seitsemän viikkoa pisteillä...

    Hieno saavutushan tuo jo on...keskimääriin siis kilo viikossa painon pudotusta...kuulostaa todella hyvältä määrältä,lähtee sitten oikein pysyvästi pois,kun ei liian nopeesti laihduta! Tsemppiä sinne pisteilyyn...itse päätin kanssa tästä päivästä taas alottaa ton pisteitten laskemisen...saas...
  9. M

    Maanantain miinukset

    Tahdon kanssa liittyä teidän joukkoon,josko sitten saisin taas motivaation tuohon painon pudotukseen oikein kunnolla ja pitemmälläkin tähtäimellä. Viime syyskuusta joulukuuhun painoani pudotinkin 10 kiloo ja ne olen saanut pysymäänkin poissa,mutta muuten se laihdutus tyssäsi silloin siihen ja...
  10. M

    leuhkimista...

    Mahtavasti onnea kilojen karistamisen johdosta! Tuosta sitä kyllä jo kannattaakin "leuhkia"...on kyllä niin valtavan hieno saavutus ja varmasti itselleen saanu todella hyvän mielen. Itse sain pudotettua pisteillä syyskuusta joulukuuhun aikana 10kiloo,mutta sitten innostus loppui,mutta hyvä sekin...
  11. M

    mese kaverita hämeen alueelta!!

    mikähän on vikana kun en saanut lisättyä meseeni sari.oinonen@pp2.inet.fi Onko muut onistunut laittamaan sen?

Yhteistyössä