Hakutulokset

  1. S

    Mitä lasissa tai mitä syöt?

    Pepsi maxia, suklaa nougat jädee :p
  2. S

    Painonvartijoissa kävijät

    Uskotteko niiden vaakaan? Mulla kotona 1 v vanha digitaali vaaka joka näyttää 1-1,5 kg vähemmän kun vartijoitten. Tosin käyn vartijoissa illalla 18 että eikö illalla paino nouse vai?
  3. S

    Mielipiteitä pojan nimestä?

    Pikkuinen poikamme syntyi 7.9.2006 ja saa nimen ensi lauantaina. Vaihtoehtoina on: Elmeri Alexander Ilmari Alexander Tuomas Alexander tai Eemil Alexander Sisarrukset ovat Akseli Benjamin, Jacob Oskari ja Rita Anna Sofia Kiitos avustanne!!! =) Saija ja pikku-mies
  4. S

    Imetyksen ihmettelijöitä?

    Paljon on tällä palstalla puhetta imetyksestä ja pulloruokintaan kohdituvista negaatioista, mutta onko kukaan palstailijoista törmännyt seuraavanlaiseen ilmiöön: Mieheni suvussa on paljon vauvaikäisiä lapsia, suht. tuoreita äitejä kuusi kappaletta joista minä olen ainoa joka imettää. Muiden...
  5. S

    heippe satakunta sekä muu maa

    :attn: hei vaan kaikki. nuori äiti täältä satakunnasta toivoisi saavansa meilikaveria muista äideistä. olen hieman yli vuosi sitten muuttanut varsinaissuomesta tänne, enkä vieläkään oikein löytänyt täältä ketää ystävää.olisi ihan mukava jos voisi jonkun kanssa jutella jostain. minulla on...
  6. S

    Kannattasko hoitopaikkaa alkaa jo katella

    jos menee töihin syksyllä (syyskuun alusta)? Miten ihmeessä vois löytää mukavan ja luotettavan pph:n?
  7. S

    [u]Vastuuntuntoinen lastenhoitaja tarjolla[/u]

    Hei! Olen 19-vuotias, kohta 20-vuotias tämän kevään abiturientti Espoon Lintuvaarasta. Etsisinkin nyt lastenhoitotyötä ajalle toukokuu- elokuun alku. Voisin aloittaa jo mahdollisimman pian. Työ voisi olla kokopäiväistä tai osa-aikaista. Osa-aikainen työ olisi hyvä, jos hoitopäiviä olisi...
  8. S

    tulevia mammoja

    tervehdys. onko täällä kuulolla muita , jotka oottaa ekaa vauvaa ja haluisi tutustua ? mä oon 27 v. uusi elämänvaihe alkamassa ja ensi kesänä sitten kotona vauvan kanssa, tekis varmaan hyvää tapailla muitakin äitejä =) :attn:
  9. S

    Ensimmäistä yrittävät

    Olen 24-vuotias ja naimisissa. Ensimmäistä lasta kovasti toivotaan ja yritetään. Olen uskovainen, luonnosta ja eläimistä pitävä ihminen. Työskentelen ihmisläheisellä alalla. Olis kiva vaihtaa ajatuksia samanhenkisen ja ensimmäistä lasta yrittävän henkilön kanssa. Mulle käy niin mailailu...
  10. S

    Lappilaiset

    Mistä päin kukakin on? Olemme muuttamassa piahkoin sinne "ylös päin".

Yhteistyössä